3• " Japonya Turnesi.."

10.3K 865 491
                                    

_____________

Taehyung tavanla bakışırken diğer üyeler Japonya turu için hazırlanıyorlardı. Herkes eşyalarını yerleştirmişti fakat Taehyung onlardan çok önce kalktığı için eşyalarını önceden hazırlamıştı. Aklı çok karışıktı ve bu yüzden de uyku düzeni bile bozulmuştu. Düşündüklerinin gerçek olabilme ihtimalinin olduğunu düşünmüyordu. Bu yüzden aklındaki fikirleri hemen silme kararı almıştı. Önceki olanların sadece bir yanlış anlaşılma olduğunu düşünüyordu. Belki de Jungkook diğer üyelerin telefonunu lavaboya götürmüştü? Hemen o yönden yargılamak istemiyordu. Ama yinede aklında soru işaretleri vardı. Fazla kafaya takmamaya karar vererek, telefonu ile ilgilenmeye başladı.

Yine oluyordu. Jungkook'un gözlerinin üzerinde olduğuna emindi. Bu bir kaç gündür bu böyleydi...Jungkook Taehyung'un düşünceli halinin izlerken kaşlarını çatmıştı. Onun kafaya neyi taktığını bilmiyordu. Pratik olayını açıklamıştı, kafasına takılan bir nokta mı vardı? Jungkook biraz düşündükten sonra yaptığının farkına vardı. Sürekli olarak onu izlediğini mi fark etmişti? Yoksa telefonunda olan Taehyung'a özel klasörü mü görmüştü?

Jungkook sıkıntılı bir iç çekti. Kendini zorlayarakta olsa bakışlarını Taehyung'tan çekti ve önüne döndü. Eline aldığı bavulunu kapının önüne bıraktı ve Taehyung'un yanına kendini attı. L koltukta Taehyung bir kenarda, diğer kenarda da Jungkook oturuyordu. Taehyung'un Instagram'da gezdiğini görmüştü.

"Taehyung.. hesabını gizliden kaldırmışsın. Onu geri gizli yap, hayranlar fark edebilir. Bang Pd'nin sana kızmasını istemem."

Taehyung Jungkook'a dönmüş ve onaylamıştı. Ayarlardan hesabı gizliye alırken telefona mesaj gelmişti. Minjae, Taehyung'a mesaj atmıştı. Jungkook'un gözü bu anı beklermiş gibi seğirdi. Yan gözle mesajı okumaya çalışması, karşında ki pufta oturup onları izleyen Hoseok'u güldürmüştü. Mesajda bir kafe ismi ve saat yazıyordu. Jungkook'un istemsizce kaşları çatıldı.

"Neden Minjae ile buluşacaksın?.."

Jungkook kendini tutamadan sorarken, Taehyung Jungkook'a dönmüştü. Kaşlarını çatmıştı ve hesap sorar gibi bir ifadeye sahipti. Buna takılmadan sakince cevapladı.

"Çünkü Bang PD'nim bizim hakkımızda bir video çekmek istiyormuş. Mnet'te yayınlamayı düşünüyorlar. Videoda ben ve Minjae, masaj salonuna falan gidip birkaç etkinlik yapacağız. Bu yüzden konuşmak için buluşma kararı aldık. "

Jungkook'un olabilirmiş gibi kaşları daha da çatılıyordu. Konser zamanında böyle videolar yapılmazdı. Olsa bile çok nadir oluyordu fakat Japonya turnesinden önce bunu ayarlamalarının nedenini merak ediyordu.

"Bu nereden çıktı?.."

Jungkook'un istemsizce çıkan sert sesi, Taehyung'u ürpertmişti. Hoseok ise sanki bu anı bekliyormuş gibi söze atladı.

"Namjoon netizenlerin sizin hakkınızda çıkardıkları sevgili iddialarından dolayı olduğunu söyledi. Armyler'in şüphelenmemesi için gözleri farkı yere çekmek istiyorlar. O yüzden Minjae ve Taehyung buluşacak."

Jungkook'un tüyleri diken diken olmuştu. Öyle ki yutkunmasını zorlukla bastırarak yanında ki çocuğa gözlerini dikti. Hayranlar bakışları fark etmiş miydi? Jungkook bunun olması için daha erken diye düşündü. Gönlü Taehyung'un gitmemesinden yanaydı.

"Bizim hakkımızda çıkan sevgili iddiası mı?..." Taehyung şaşkın bir şekilde sormasını engelleyemedi. Duyduklarının doğru olup olmadığından şüpheleniyordu. Hayranların önünde ne yapmışlardı ki, ortaya böyle bir iddia çıkmıştı?

Hoseok onları gülen bir surat ifadesi ile izlerken, Taehyung'u onayladı. Önündeki kızarmış iki domates çok komik gözüküyordu.

Jin salona girip, garip bir şekilde odayı inceleyen iki gence baktı. Sonra gözleri Hoseok'un gözlerine deymiş ve bakışma yoluyla kızarmış ikiliyi sormuştu. Hoseok omuz silkmekle yetindi.

 Selenophile  [Taekook]  [Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin