1• "Jealous?"

14K 1K 1.2K
                                    


___________¶


Tüm üyeler yorgun bir şekilde kendilerini koltuklara atmıştı. Bugün düzenledikleri performans, onları bir hayli yormuştu. Yarında sabah erkenden KBS binasına uğramaları gerekiyordu. O yüzden erken uyumaları onların yararınaydı.

Jimin sırtına masaj yaptıracağını söyleyip, yakınıyordu. Taehyung ise hiç yorulmamış gibiydi. Eline aldığı plastik oyuncağı kemiriyor ve salonun ortasında mırıldandığını şarkı ile yuvarlanıyordu. Kahve saçları halının üzerine dağılırken, banyo yaptığı için saçları ıslak görünüyordu.

Jungkook onun bu hallerine sırıttı. Küçük bir bebek gibi görünüyordu ve Jungkook'un içinden onun yanaklarını ısırmak gelmişti. Bitmek bilmeyen enerjisiyle etrafına neşe saçan bir bebekten farkı yoktu. Jungkook, gözlerini kaçırdı.

Bu aralar sık sık gözlerinin odağı, Taehyung oluyordu. Onun suratını incelerken kendi kendine güldüğünü fark ettiği zamanlar çoğalmıştı. Taehyung'un, Jungkook'a olan ilgili tavrırlarından dolayı, Jungkook kendisinin böyle olduğunu düşünüyordu. Taehyung onunla en az diğer üyeler kadar ilgilenirdi ama bu son zamanlarda sanki biraz daha azalmıştı.

Jungkook, Taehyung'un tekrar onunla ilgilenmesi için ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Bu aralar ilgi gösterdiği genellikle Yoongi oluyordu ve Jungkook ister istemez kıskanıyordu.

"Taehyung, yerde durma. Zaten yeni banyo yaptın, hasta olacaksın bak. Gel yanıma.."

Jungkook dişini sıktı. Yoongi'nin söyledikleri onu sinirlendirmişti. Niçin sinirlendiğini kendisi de bilmiyordu ama artık Taehyung ile ilgilenmemesini istiyordu. Sürekli Taehyung'u yanında tutacak bahaneler buluyordu ve Jungkook eğer bu böyle devam ederse, sinirden dilinin yanağını delip geçeceğine emindi.

Dikkatle Taehyung'a bakarken onu onayladığını ve Yoongi'nin koltuğuna doğru gittiğini görmüştü.
Taehyung'un kendisine geldiğini gören Yoongi ise yanında yer açmış ve kardeşini kolları arasına almıştı. Kimse büyük televizyonda olan diziyi izlemiyordu. Bir tek Namjoon ve Jin dikkat kesilmişlerdi ve Jin heyecanlandığı yerlerde Namjoon'un bacağını sıkıyordu.

"Ben uyuyacağım, iyi geceler." Jimin, Yoongi'ye bir bakış atıp odasına gitmek için adımladı. Hyung'u ile aynı odada kaldıkları için, bunu sesli söylemişti. Herkes onu kafası ile onaylarken Yoongi kollarının arasında ki küçüğüne baktı. Elmacık kemiklerinde minik minik kızarıklıklar vardı. Yoongi onun utanmış surat ifadesini görünce şaşırdı. Onu utandıracak ne olmuştu?

Bu yüzden kardeşin televizyona dönük olan yüzünü kendine doğru döndürdü ve kolları arasında, yüzyüze gelecek şekilde bir mesafede durdu. Taehyung, Yoongi Hyunguna bakmış ve koca gözlerini büyütmüştü. Elinde olan plastik oyuncak, Yoongi ile arasında kalıyordu.

"Neden utandın bakalım?.."

Grubun en küçüğü olmasa da, tavır ve hareketleri onu maknea olarak gösteriyordu. Bu yüzden Jungkook bile onu Hyung'u olarak görmüyordu.

Taehyung sessizce fısıldayan Hyunguna bakmış ve gülümsemişti. Sadece onları, gözlerini kırpmadan büyük bir dikkatle inceleyen Jungkook yüzünden, sebepsiz bir şekilde utanmıştı.

"Hyung, Jungkook bize çok garip bakıyor. Acaba ona bilmeden bir şey mi yaptım? Çünkü genelde sinirlediği zaman dilini yanaklarında gezdiriyor.."

Taehyung'ta aynı hyung'u gibi fısıldarken, Yoongi yan bir bakışla Jungkook'a bakmış ve onun yüzü kızarık bir şekilde Taehyung'a sardığı kollarına baktığını görmüştü. Oldukça sinirli duruyordu.

 Selenophile  [Taekook]  [Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin