a/n: ještě než začneme... přečetli byste si prosím ten výkec dole? díkyy ^^
mezitím co si ostatní členové psali o stalkování, jisung a chenle opustili nákupní centrum, kam se během své procházky zašli jenom tak podívat, a vydali se směrem k menší restauraci, jestli se to tak vůbec dalo nazvat, kde se rozhodli, že si dají večeři.
budova nevypadala zvenčí nijak extra luxusně ale interiér byl moc pěkný.
chlapci si našli stůl naproti oknu a posadili se vedle sebe aby oba viděli na osvětlené ulice seoulu.naštěstí tam nebylo moc lidí, ale i tak po nich sem tam někdo hodil nechápavý nebo znechucený pohled.
"co jim je? to nikdy jako neví, že i kamarádi si spolu můžou zajít na večeři nebo co?" prolomil trošku nepříjemné ticho chenle a jisung v ten moment ještě víc znervózněl.
takže mě bere jenom jako kamaráda.
pomyslel si celkem zklamaně. ale nehodlal to vzdávat. přece jenom měl chenleho vážně rád, snad víc než by chtěl a tahle jediná věta ho přece nemohla zastavit."nevšímej si jich, jsou to debilové." odpověděl tedy místo dalšího přemýšlení na to, co mu starší před chvílí řekl a u číšníka, co k nim přišel, si objednal jídlo. chenle udělal to samé.
při čekání na jídlo si už vcelku unavený chenle položil hlavu na mladšího rameno. jisung byl úplně štěstím bez sebe. nejradši by o tom napsal ostatním, ale nechtěl kazit atmosféru tím, že by si teď vytáhl telefon. a navíc ostatní už to beztak věděli.
***
stalker donghyuck & his squad
5 členů aktivních
° Markie 🌸
° Renjunie 💞
° Donghyuckie❣️
° Jeno 💖
° Nana 💕***
Donghyuckie❣️: omgg podívejte se na ně!!!
Donghyuckie❣️:Markie 🌸: ohhh goddd to je sweet ^^
Markie 🌸: připomíná mi to moje první rande s hyuckem 💘💒🌈Donghyuckie❣️: panebože jenom to ne...
Donghyuckie❣️: už mi nikdo nikdy nepřipomínejte první rande s markem..Markie 🌸 : no dovol???
Jeno 💖 : hey nehádejte se s užívejte si pohledu na to, jak rozkošně spolu naši dva nejmladší tráví večer ^^
***
o
kee pro dnešek to nebylo nic moc ale nezabíjejte mě za to (a/n: ikk že byste mě nezabili bcs mě na to máte až moc rádi xddd)
jinaak chtěli byste po dokončení tohohle příběhu vydat norenmin ff kde bude ult top jaemin a ult bottom jeno? 🤔 (a/n: omluvám se všem kterým se nelíbí když je jeno ult bottom ale prostě moje mysl je moje mysl)
Vaše Kačii :**
ČTEŠ
black 'n white // chensung
Fanfictionnct chenle x jisung kde si dva nejmladší členové nct vyznávají svoje city 🌙 Start: 12/08/2018 End: 26/10/2018 🌙 ➡ boy X boy ➡ vulgarismy ➡ any similarity to another story is just a coincidence ➡ mostly texting story ➡ just shit & cringe Side ships...