→5←

1.7K 167 62
                                    

"O raporlar nerde?
Neden istediğim dakika burada, masamda, düzenli bir şekilde bulunmuyor! "



Chanyeol odasından çıkmış, iligili biriminin olduğu büyük alandan aşağıdaki çalışanlara bağırıp terör estirirken  tüm çalışanlar ellerindeki işi bırakmış direk ayağa kalmışlardı.




Sinirli bir genel müdür ve üstelik bu müdür Park Chanyeol ise her an işlerinin son günü  olacağından korkmaları gerekirdi.





Asistanı hemen masada ki dosyaları alıp korka korka hızlı bir şekilde yukarı ulaşıp dosyaları başı önde uzattığında  Chanyeol, gözlerini kapatıp derin bir nefes alarak  dosyaları  hızla çekip odasına geçmiş masaya düzgünce koymuştu.

Dikkatsizliğe ve ihmalkarlığa tahammülü kesinlikle yoktu ve bundan nefret ederdi.





Masasındaki şirket telefonunun çalmasıyla biraz daha sakinleşmiş bir şekilde telefonu açmıştı.




"Yine çıkışmışsın tüm birime Chanyeol "



"Üzgünüm Başkanım, sadece... "


"Önemli değil, korkmak onları daha çalışkan yapıyor. Bu arada dün Byun  Baekhyunla tanıştın mı öğrenmek için aradım.Onunla birlikte çıktığını görenler olmuş ama buna pek inanmadım. "


"Neyi bilmek istiyorsunuz Başkanım? "



''İş teklifime iki gün geçmesine rağmen hala cevap vermedi sence kabul etmeyecek mi? "




"Emin değilim. Evden çıkmayan birini işe almak istemenin sonuçlarını önce düşünmeniz gerekir. Acil durumlarda burada olacak birine ihtiyacınız var. Mantık penceresinden bakarsak aramaması en iyisi. "




"Çok sertsin Chanyeol. Bu huyunu babamdan almışsın. Her neyse onunla tanışmamana üzüldüm. Gerçekten nadir bir masumluktu. Neyse akşam Jessieyle bana gelin. Amcasını özlediğine eminim."



"Peki ve şundan emin olabilirsin Jessie seni değil köpeğin Pororoyu daha çok özlemiştir. "

Diyerek telefonu kapattığında derince yutkunarak koltuğundan geriye yaslanmıştı.




Byun Baekhyunla tanışmış olduğunu neden söylemediğinden emin değildi ama Byun Baekhyunu o gece tüm her şeyiyle tanımıştı.

Can kırıklığından, geçirdiği talihsiz her şeye kadar...İçkinin bazen iyi bir şey olduğuna Chanyeol o gece inanmıştı.




FlashBack



"Parti bitti miiiiiii, eve miii gidiyorrrrruzzzzzzz?Hayır eve gitmeyelimm yol kenarındaki ağaçları izleyelim.Onları sulayan kimse var mıdır?Nasıl büyüyorlar ?"

Chanyeol açık camdan biraz kafasını uzatmış gözlerini üst üste kırpıştırıp bağıran adamla çakır keyif bir gülümsemeyle gözünü yoldan ayırmamaya çalışmıştı. Ama yanındaki şapşal çocuk o kadar tatlı gelirken zor gibiydi.



"Ev adresini söylersen  eve gidebiliriz."demesine kalmadan Baekhyunun bacaklarına hızla vurması ve bir eliyle şişmiş yanakları ve ağzını kapatmasıyla siktir çekip arabayı kumsal yakınlarına bir yerde durdurmuştu.




Baekhyun hızla dışarı fırlayıp bir kaç adım ötede içindekileri attığında Chanyeol de yanına gitmiş bitmesini beklerken sırtını yumuşak hareketlerle sıvazlamaktan kendini alamamıştı.

"Demek Byun Baekhyun içkiye dayanıksız. "diye söylenirken Baekhyunun kusmuklu ayakkabılarını fırlatıp denize koşmasıyla sadece arkasından bakmakla yetinmişti.Gece sandığından daha uzun olacağa benziyordu.

Saat 01:30

.
.
.


Bir bölüm daha ister misiniz? 
Bu cümleyi yazmayalı aylar olmuş
Tuhaf hissettim. 😓

 😓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Fuck Me "After Party Sex " [Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin