→8←

1.6K 166 17
                                    





Baekhyun derin bir nefes alarak  çatı kapısını araladığında ona sırtını dönmüş, geniş omuzları gördüğünde geri dönmek için çokta geç olmadığını düşünüyordu.

"Hala kaçmak gibi düşüncelerin var sanırım... "Diyerek uzun boylu adam  ciddi bir ifadeyle ona döndüğünde Baekhyun kaçma fikrini şimdilik bir kenara bırakarak ona doğru ilerlemişti.


"Şey...Aslında evet, ama şimdilik konuşup bu  tatsız karşılaşmayı burada sonlandırmaya karar verdim. "

Diye kedisinden uzun bedenin  yan tarafına geçip arada sırada nefes almak için buraya taşıdığı  yatarlı salıncağa geçtiğinde Chanyeol sadece  izlemekle kalmıştı.




"İş teklifini kabul etmeyeceğimi ben  mail olarak  CEO'nuza belirtirim. Bunun için sanırım sorumluluk almana gerek yok yani kısacası bir görüşme yapmamızada gerek yok."diyerek kurumaya başlayan boğazını  yutkunarak  ıslattığında Chanyeol, biraz önce  izlediği şehir manzarasına geri dönmüştü.

"Madem öyle benim için bir sorun yok. Zaten senin gibi eve kapanan bir çalışan almaya karşıydım. Bunu kendi isteğinle reddetmen iyi oldu. Ama eğer bunu ikimiz arasında geçenler yüzünden yapıyorsan gerçekten bir aptalla seviştiğim için ömür boyu kendimden nefret ederim. "Demesi Baekhyunun yumruklarını sıkmasına neden olmuştu.




"Bu umurumda bile olmaz. Ben olduğum kişi ve önümdeki fırsatları böyle önemsiz bir konu için geri tepmem.Sadece sahada çalışmak benim için imkansız geldi. "Diyerek yerinden kalkıp diklendiğinde Chanyeol saniyelik gülümsemesini yüzünden silip bir kaç adım gerisindeki adamın üzerine eğilmişti.



"O zaman böyle bir iş teklifini reddetmen için  bana makul bir sebep söylemen gerek Byun. "Diyerek elmacık kemiklerinden köprücük kemiklerine doğru parmak uçlarıyla aşağı kayarken Baekhyunun derin yutkunması gözlerinden kaçmamıştı.

" Park Chanyeol benimle bir sorunun mu var? Evli biri olarak fazla cüretkar davranmıyor musun? Tek gecelik bir ilişkiyi yok sayman gerekirken onu işe almak için ikna etmen tuhaf. "

Diye Baekhyun konuşurken Chanyeol  duraksayıp ıslatılan dudaklara bakışlarını çevirmişti.


"Evli değilim. Ve tek gecelik ilişkiler bana göre değil Byun"diyerek geri çekildiğinde Baekhyun tuttuğunu fark etmediği nefesini bırakmıştı.

"Kızınız? "Diyerek  neden konuyu deştiğini düşünmek istemese de devam ettiğinde Chanyeol Jessie'yi bir an düşünmüştü.

"O... Sadece çocuğum Byun. Hayatımda kimse yok. Sekiz yıldır yok. Jessie2nin annesi o doğarken öldü.Jessie...Benim kızım değil sevdiğim kadın,en yakın arkadaşımın, kızıydı.O öldüğünde ameliyathanenin kapısında sadece kollarıma verdiler  ve o günden sonra onu bırakmayı hiç düşünmedim." diye uzaktaki ışıkları hüzünlü bir gülümsemeyle izlerken Baekhyun nasıl tepki vereceğini bir an bilememişti.

İlk kez gittiği bir partide, tanımadığı bir adamla bir gece geçirmiş, sonra o adamın  işvereni olduğunu ve kızı olduğunu öğrenmişti. Şimdi ise  o adam hikayesini hiç tanımadığı birine anlatıyordu. Ve bu hikaye Baekhyun'nu  Game of Thrones'ın hacklediği 8. Sezonundan daha çok etkilemişti.

"Üzgünüm yani, tanrım ben sanırım gitsem iyi olacak, yarın, yarın sana mesaj atarım. "Diye Baekhyun panikle kapıya ilerlerken Chanyeol onu kolundan tutmuştu.

"Baekhyun o gece için özür falan dilemeyeceğim. Gerçekten bu kadar zaman beklememe değen biri olduğunu bana hissettirdin. Hatırladığında emin ol senin içinde kötü bir anı olmadığını göreceksin. Aramızdaki şeyi yönlendirmek istediğin gibi yönlendir buna izin vereceğim ama dediğim gibi aptal insanlara ve basit zihniyetlere tahammülüm yok. Yarın işle ilgili son kararını bekleyeceğim "dedikten sonra Baekhyunu çatıda da kafası dahada karışmış bir halde bıraktığında aslında kendide tuhaf hissediyordu.Gerçekten hayatına onun kalıcı yer edinip edinmeyeceğini merak ediyordu. 





Geldiğimden beri diğer ficlere bölüm yazarken bunu unuttuğumu fark ettim.Şimdi attığıma göre içim rahat gidebilirim .Umarım hala okuyan vardır kdgk

Fuck Me "After Party Sex " [Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin