TANITIM

37 12 3
                                    

Sizce aşk nedir?
Aşk herkezin gözünde aynı olan bişey değildir kiminin gözünde acı çekmek,depresyona girmek, kiminin gözünde şiir gibi hayat yaşamak, sevmek, aşk derken bazı insan nın içi tuhaf olur ama bazı insanların içi istemediği halde yanar sanki kocaman bir yaraymış gibi. İnsanlar genelde ilk gördügünde aşık oldum sanar ama sadece aşık oldum sanar daha fazlası olmaz insanlar kendilerine her erkeğin aşık olmasını ister o yüzden çok bakımlıdırlar ama bazı kişiler gerçekten aşka inanıp kendi gibi olup aşklarının arkasında dururlar diğerleri gibi olmazlar bizim istediğimiz aşk ise gerçekten sevmek aşkı için savaşmak aşkının arkasında durmaktır yada bazı kadınlar vardır hiç aşkı bilmediği için aşık olmazlar aşka inanmazlar ve  aşkı da anlamazlar. Aşk acısının ne olduğunu bilmezler ama bu hayatta en büyük yaralardan biri de aşk acısıdır. aşkı tutku olarak görenlerde vardır. Aşkına sahip çıkıp kimseye ezdirmeyen rahat yaşamasını salayan ve istedini yapmaya çalışan da vardır. Ne hali varsa onu görsün deyip aşkına sahip çıkmayıp gerçekten aşık olmadını ispatlayan da vardır. İlk görüşte aşk dünyada çok azdır, bazı insanlar severek isteyerek aşık olur bazıları ise zorunlu istemeden aşık gibi gösterilir. Ama aşk insanın en güzel hayat felsefesidir.
1_  Aşık olmak için şevkate ihtiyacımız var
2_Aşık olabilmek için kendin olman lazım
3_Aşık olabilmek için sevmek lazım
4_Aşık olabilmek için korumak lazım
5_Aşık olabimek için aşka inanmak lazım
Aşka inanan insanlar eminimki yakında aşık olacaklardır...
Umarım aşka inanmayan insanlarda aşka inanır...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefret Aşkı Kutsadı-DÜZENLENİYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin