17.03.2003
İSTANBUL/Çocuk Esirgeme Kurumu Kızlar yatak hanesi
Her gün artan yüklerim o pis adamın bana dokunuşlarıyla biraz daha ağırlaşıyordu. Sırtıma binen yükler yavaş yavaş kaldıramayacağım haller almaya başlamıştı ve ben bunlardan kaçamıyor tam tersine daha da dibe batıyordum.Bu yardım çığlıklarımı duyan tek parçam ise yorganım dı .Ağır yorganın altı bazen bir sığınak bazen ise seni o soğuk ayazdan koruyan yegane şeydir.En güzel yanı da yalnız olduğunu hissettirmiyor.Ağlıyorsun anlaşılmıyor.Sen susuyorsun o da susuyor.Ne kadar bağırırsan bağır susuyor...Duyuyor ama susuyor...1 ay her köşede yakalandığımda bacağımda gezinen ellerin dolaştığı kos koca 30 gün.1 ayda benliğimde yer edinen derin yaralar.Her gece yorganın altına yankılanan kısık hıçkırıklar.Küçük kardeşinin gözlerine bakarak mutluymuş gibi davrandığın.Her gülümseyişte bir parça benliğini kaybettiğin zaman dilimi.Hem masumluğu mu elimden alıyor hem de benliğimi.Yine bir geceydi.Yine hıçkırık sesleri.Ufak bir bedenin semaya açtığı eller ve usul usul yakarışlar.Bir umut sesimi duyar diye attığın çığlıklar.
Anne...Anneee....Annee ne olur gitme annee.Gitme anneeee.Geri gel annee.Beni bırakma ne olur anne. Anne ben yoruldum,anne,ben şimdiden yoruldummm.Geri gel! ne olur geri gel!.Dayanamıyorum sensizliğe...O adamın tacizlerine... yokluğuna.... dayanamıyorum... ne olur GERİ GEL ANNEEEEE...Ben sana verdiğim sözü tutamıyorum anne.Anne ben ölmek istiyorumm. Dayanamıyorum!12 yaşında ölmek istiyorum anne ben..
Dayanamıyorum!12 yaşında ölmek istiyorum anne ben
Hıçkırık seslerim odaları dolaşan gönüllü annelerin kendi aralarında konuşmalarını duymamla kesildi.Bizim odayı da gezdikten sonra sohbetlerine devam ederek 1 no lu yatak hanenin kapısını kapayarak uzaklaştılar.Hala kulaklarıma kendi aralarında konuştukları ve hafif kahkahalar duyula biliyordu.Ağzımdan hıçkırıklarım duyulmasın diye kapattığım elimi yavaşça çektim.Artık nefes alamaz hale geldiğim yorganın atından kafamı çıkardım.Burnuma bir anda yakıcı bir oksijen akışı gerçekleşti.Temiz havayı içime çektim ve buğulanan gözlerimde kalan o ufak damlaları da silerek kendimi bir sonra ki gün daha iyi olabilmek için gözlerimi yumdum.Tek dileğim ise artık biraz da olsa mutlu olabilmekti.
İSTANBUL/Çocuk Esirgeme Kurumu Erkek yatak hanesi
Dalgın bakışlar ile dışarıyı izlerken arkasından birisinin omzuna usulca dokunmasıyla yerinden sıçradı.Kafasını arkaya döndürdüğünde karşılaştığı suret ona sürekli elma şekeri alan temizlik görevlisi olduğunu fark etti.Ela gözlerle çevrili suretinde masum bir gülümseme oluştu.Bu amca karşısına tam 3 hafta önce çıkmıştı ve elinde aldığı fazladan elma şekerini de yusuf'a vermişti.O günden beri yusuf'u her görmesinde yanına gelir ya ona bozuk para verir di yada şeker.Bu ilgi nedense küçük kalbini heyecanlandırıyor ve mutlu ediyordu.Belki de ilgiye aç olan o çocuksu tarafından dolayıydı.Temizlikçi amcanın suretini incelemem ve onun hakkında ki derin düşüncelerim onun o kalın sesini duymam ile son buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEKE
RomanceYalnızlık hiç bu kadar ağır olmamıştı. Hem çok masumlar,hem de karanlıkla yarışacak kadar kirli. Birisinin içi dışı kadar beyazken, diğerinin içi ise gece kadar karanlıktı. Bu hikayenin başlangıcı çarşafa yayılan kan lekesiyle başlamıştı. Onların sa...