다섯 번째

25 2 0
                                    

Baby it's 3:00 AM
Had you on my mind
And it's not the first time we've gone through this

Wanting you more and more
I can't help but think of what we could be

Baby if I could tell you, if I could tell you
How much I care, I'm in despair
Are you still there?

Just tell me how we can make this work
How we can make this work

Prozpěvovala jsem si písničku, která se linula z repráčku a malovala si. Malovala jsem Maxe, který poklidně spal na krabici. Probudil se zrovna ve chvíli, kdy jsem to namalovala dostatečně abych už na něj nemusela koukat.

„Dobré ráno. Jak se spalo?" Zeptala jsem se ho a dále pokračovala v kresbě. Na to jen zamňoukal, usadil se mi v klíně a pozorně koukal na něco co se mu podobalo.

„Co budeme zí-" Zarazila jsem se a podívala se na hodinky přičemž jsem byla přesvědčena o tom, že rozhodně zase nevstanu brzo. 3:00 am „Spíše dneska dělat?" Pohlédla jsem s úsměvem na kocoura, co měl položenou packu na hodinkách na které jsem před chvíli koukala. Opět pouze mňoukl a vykulil na mě ty svoje obří očka. Vypadal jako větší Groot a já měla chuť ho umačkat. Začala jsem ho různě mačkat a lechtat, nějakým způsobem se z toho stala menší válka mezi člověk a kočkou.

My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
Damn right it's better than yours
I can teach you, but I have to charge

My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
Damn right it's better than yours
I can teach you, but I have to charge

Začal mi hrát telefon a já bezmyšlenkovitě začala tancovat s Maxem v náručí po bytě. Z mého transu mě ale vyvedl Maxíno, který mě začal škrábat do části ruky, kde jsem to stále měla popálené.

„Au!" Vykvíkla jsem, položila kocoura a podívala jsem se na telefon, kdo mi volá.

„Lamač srdcí." Zamyslela jsem se na pár sekund kdo to může být, když v tom mi to došlo a já ihned zvedla hovor.

„Ahoj, Tae." Usmála jsem se po vyslovení jeho jména.

„Ahoj zlatovlásko, dnesk- spíše včera jsem si to opravdu užil." Zasmál se do hovoru.

„Já taktéž. A hele, dneska pojedu na jedno místo, kde budu fotit. Nejel bys se mnou?" Nevědomky jsem si skousla spodní ret a vyčkávala na jeho odpověď.

„Moc rád. Nevezmeme sebou ještě Jungkooka a jeho přítelkyni?" Navrhl a já se po poslední větě zarazila.

„On má Kookie přítelkyni?" Zamračila jsem se pro sebe.

„No, ta tvoje kamarádka, ne?" Zmateně vyhrkl a já se musela zasmát.

„Natali a Kook?" Rozesmála jsem se do telefonu. „Ti spolu opravdu nechodí. Ale i tak je můžeme vzít." Ze smíchu jsem přešla na veselý úsměv.

Inspirace pro Umělkyni | Kim TaehyungKde žijí příběhy. Začni objevovat