Rano mě Cameron totálně ignoroval. Nechali co to do něho zase vjelo. Nejspíš přišla na scénu jeho druhá tvář. Ta horší tvář. Když jsme dojedla šla jsem nahoru do pokoje a tam jsem si udělala všechno co jsem potřeboval. Oblékla jsem se
Do tohoto jo zase hlubokej výstřih ale mě se to prostě líbí. K tomu jsem si vzala sukni a boty na podpatku. Když jsem šla dolů akorát jsem viděla Camerona jak mě celou projel pohledem. To bylo ale tak všechno nic víc se nestalo. Ve škole byla jako obvykle strašná nuda. Pak mi ale pípl mobil a jedna moje kamarádka mi napsala že u ní dneska bude párty a že mám vzít Amy a přijít. Hnedka jsem ji to řekla a ona byla nadšená. Dlouho už jsme nikde nebyli. Dohodli jsme se že půjdeme spolu a ona přijde k nám. Po škole jsem šla hned domů. Udělala jsem si oběd a šla si nachvili zacvičit. Z chvíle se stala najednou hodina a půl takže bylo něco kolem pěti a o půl šestý měla přijít Amy. Šla jsem rychle do sprchy umyla jsi vlasy. Když jsme zrovna vylezla Amy zazvonila a já ji šla otevřít. Otevřel jsem skříň a vybírala co si vezmu.
Nakonec jsem si vzala černý top a černo bílou krátkou uplou sukni.
Bylo něco kolem sedmé a my jsme vyrazili. Když jsme byli před domem párty už se docela rozjíždělaVešli jsme dovnitř a tam jsme bude-li obrovského množství lidí. Ani bych neřekla že se sem tolik lidí vejde. Hned jsme s Amy zamířili pro pití. Ne že bychom byli nějací alkoholici ale tak jednou za čas to ještě nikoho nezabilo. Když už jsme v sobě měli pár panáků šli jsme tancovat. Celou dobu se kolem nás motali strašně sexy kluci a pořád nás tak nějak osahávali. Bylo vidět že se Amy jeden z nich dost líbí. Mě se jeden z nich taky docela líbil ale na Camerona neměl. Když už mě nebavilo tancování šla jsem si pro pití. Objednala jsem si panáka a koukala se na spokojenou Amy. Najednou ke mě přišel ten kluk a začali jsme se docela hodně bavit. Amy za mnou najednou přišla a měla v očích slzy. Ptala jsem se jí co se stalo ale ona mi neodpověděla. Řekla mi že chce jít domů. Hodila jsem do sebe ještě dva panáky a šli jsme domů. Cesta nám trvala dost dlouho protože jsme obě byli už docela dost mimo. Když jsme došli domů viděla jsem Camův nasranej obličej. Začal na mě řvát co si jako myslím že budu chlastat když jdu druhý týden do školy a že jsem tohle fakt posrala. Já jsem na něho taky začala řvát sice jsme byla docela na sracky ale zakřičela jsem na něho ať si mě laskavě přestane všímat že není můj rodič a ať si laskavě všímá těm svým štetkam!!
ČTEŠ
Nevlastní bratr?!
Romanceahoj.. jmenuji se Viktorie a je mi 18 let. Kamarádi mi říkají Viktorko,Viky nebo Vikčo. Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Amy. Je to něco jako moje sestra. Moji rodiče jsou rozvedený a žiju jenom s matkou ta mi ale jednoho dne oznámí novinu...... 1...