💐2💐

1.4K 33 0
                                    

"já jsem tak blbá. Co jsem to pravě udělala neznám ho ani 3 hodiny a já jsem se s ním vyspala. A navíc je to můj nevlastní bratr. A navíc jsem jenom další holka se kterou se vyspal. A ještě k tomu se beze slova sbalil a odešel" nechápala jsem co jsem to udělala. V Jednou jsem ale měla jasno. Nebudu s tím pokračovat a hlavně se do něho nesmím zamilovat. Jedno ale říct musím je fakt strašně sexy.

Byla jsem strašně moc unavená a tak jsem se převlékla a umyla a šla jsem spát.

7.10
Nesnáším ten hnusnej zvuk budíku.
Když jsem se vyhrabala šla jsem si udělat ranní hygienu. Učesala se, vyžehlila si vlasy a šla se obléct.

Rychle jsem si vzala všechny věci a šla dolů na snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle jsem si vzala všechny věci a šla dolů na snídani. Udělala jsem si ovoce a k tomu jogurt. Zachvili přišel do kuchyně Cam a vlepil mi dlouhý polibek. "Sluší ti to Kočko" ...Camerone! Co děláš neuvědomuješ si že jsem sourozenci?? "Hlavně že včera ti to nevadilo co?"řekl. Já jsem cítila jak se začínám červenat až na prdeli. "To byl jeden velkej omyl " řekla jsem. Pak už jsem jenom viděla jeho egoistickej ušklebek a už šel asi do školy. Prý je mu 18 a bude chodit na stejnou školu jako já.
Když už jsem byla připravená šla jsem před barák. Tam už na mě čekala Amy. Bydlíme skoro vedle sebe. Do školy to máme asi jenom 10minut chůze. Celou cestu jsem ji vyprávěla co se stalo a ona nemohla věřit že jsem to udělala. Když už jsme byli ve třídě sedli jsme si do úplně poslední lavice. Zazvonilo a do třídy přišel náš třídní a za ním Cameron. Naštvalo mě že bude se mnou ve třídě. A taky jsem najednou slyšela jak jsou z něho holky úplně vlhký. Cameron se představil a šel si sednou k největšímu debiloj v naší třídě. No aspoň si budou rozumnět. Celou školu jsem se strašně nudila a kolem Cama se začala motat ta největší děvka na škole Britany.

Ona je docela pěkná ale je to strašná svině

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ona je docela pěkná ale je to strašná svině. Po škole jsme šli s Amy do kavárny. Pak už jsme šli domů. Rozloučili jsme se a šli každá domů. Vyšla jsem nahoru a najedou jsem slyšela hlasité vzdychy z Cameromova pokoje. Nemohla jsem věřit svým uším. Není to ještě ani 24 hodin co se vyspal se mnou a on už spí zase s někým dalším. Začala jsem to ignorovat a šla jsem do pokoje. Nojo jenže problém je že Cam má pokoj hned vedle mého. Podle výkřiků jsem usoudila že je to Britany. Pak už jsem se fakt naštvala a šla jsem za Camem. Začala jsem mlátit na dveře a křičet že tu nejsou sami. Šla jsem do kuchyně si udělat jídlo. Za pár minut jsem viděla jak jde Cam s Britany dolů. Britany se na mě vražedně podívala. Jenom jsem prootočila očima a odešla do obýváku.
Zachvili přišel Cameron a začal se omlouvat "Camerone jsi fakt prase nechápu jak můžeš takhle střídat holky a lituju toho že jsem se s tebou vyspala nebude se to víckrát opakovat" už jsem fakt vybouchla
"Ale zlato tady někdo žárlí ale neboj můžu že uklidnit byla jsi lepší jak ona😉. " Musela jsem se lehce pousmát tomu že jsem v posteli lepší jak ta děvka. ''stejně jseš děvkař" řekla jsem mu a odešla do pokoje.

Ahoj doufám že se vám to zatím líbí.
Občas je to docela hot ale snad nevadí
Vaše ~A~

Nevlastní bratr?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat