V: "Mami. To nemyslíš vážně! Ne jenom to že jsi mi neřekla že máš přítele ale ty mi oznámiš že za hodinu přijdou a já se mám slušně obléct."
Jsem na mamku naštvaná. Ani ne za hodinu k nám přijde mámi přítel s jeho synem. Teď mi to řekla a já nemám nic nachystanýho. Jdu nahoru do pokoje a tam se zamknu. Pustím si písničky a jdu do koupelny. Jo mám koupelnu hnedka vedle svého pokoje a jo ta koupelna je jenom moje. Bydlíme totiž v docela velkém domě. Když jsem vyšla z koupelny šla jsem ke skříni a začala si vybírat šaty.
Asi se ptáte že je to docela odvážné. Ale jo ráda se oblékám odvážné a navíc se nemám za co stydět.
Lehce se namaluju. Vyžehlím si vlasy a zamotám si do nich ozdobné kytičky. Vezmu si černé boty na docela vysokém podpatku. Myslím si že mi to dost sluší a jsem fakt sexy.
Když dojdu dolů mamce spadne brada. Zrovna zazvonil zvonek a já šla otevřít. "Ahoj, jmenuju se Jerry a chodím s tvojí mamkou" řekl mi ten chlap. Jako jo byl docela hezkej. Šla jsem si sednout ke stolu a mámka se s Jerrym přivítali. Když jsem se podíval viděla jsem fakt sexy kluka. "Viktorko, tohle je Jerryho syn Cameron" viděla jsem jak me celého sjel pohledem.
Docela vypadal na badboye. Asi si o mě musíte myslet že jsem taky badgirl ale nejsem. Ani zdaleka ne neříkám že si občas ráda neužiju ale to je vše. Celou dobu co jsme jedli jsem cítila něčí zrak na mém výstřihu. Začalo mi to být celkem nepříjemné. A tak jsem se omluvila a šla na horu. Na schodech mě ale zastavil Jerry "víš chtěli bychom vám říct že se máme se Stefani ( moje mamka) moc rádi a rozhodli jsme se že budeme bydlet všichni tady společně" proboha to nemyslí vážně. Jerry mi nevadí přijde mi jako docela fajn chlap. Ale bydlet v jednom domě s Cameronem? To bude strašný.
Byl večer a mamka za mnou přišla do pokoje a začali jsme si povídat. Máme s mamkou strašně blízký vztah. Pak mi ale řekla že jdou na večeři a že se alespoň můžeme seznámit s Cameronem. Do hodiny rodiče odešli a já jsem se převlékla do pohodlného oblečení.
Chvili jsem si dělala nějaké věci do školy když v tom přišel do mého pokoje Cameron. "Co třeba zaklepat" vyštekla jsem na něho. "Jo tak kočičk má drápky jo" ...co chceš Camerone? Co chci ? Tebe chci!!
Najednou se ke mě Cameron přiblížil a začal mě líbat. Nejdříve jsem nechtěla ale pak jsem zacala spolupracovat. Strašně nádherně voní a má strašně jemné rty. Pak začal ale dravě líbat a chytl mě za zadek. V ten moment jsem se lekla a on toho využil a začala naše válka jazyků. Pomalu jsme se přesunuli k posteli kde jsme se pomalu začali svlékat. Nechápu co to do mě vjelo ale začala jsem mu kouřit. Musím říct že ho měl fakt velkého. Když se udělal, položil si mě na postel a začal se přesouvat k mému středu. "Pane bože" vykřikla jsem . Byl fakt úžasnej. Pak jsem jenom cítila jak do mě vnikl a začal tvrdě ale dost tvrdě přirážet. Když jsme skončili oba jsme únavou lehli do postele. Musím říct že takhle dobrej sex jsem dlouho neměla. Cameron se oblékl a šel do svého pokoje.
ČTEŠ
Nevlastní bratr?!
Romanceahoj.. jmenuji se Viktorie a je mi 18 let. Kamarádi mi říkají Viktorko,Viky nebo Vikčo. Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Amy. Je to něco jako moje sestra. Moji rodiče jsou rozvedený a žiju jenom s matkou ta mi ale jednoho dne oznámí novinu...... 1...