#20 - Boku no Hero Academia

379 28 17
                                    

Nyaaaa.
Gyerekek. Én most gonosz leszek. Elsajátitom Bakagout. Tudom. Szívtelen vagyok, de az az idegbeteg az én szemem fénye. Csoda, hogy nem lesz ideges a légy zümmögésétől.

Na szóval. Mindegyik karakterhez írok egy kis részt. Szupi!

De először azt kell elolvasnod, amelyik fiút kapod a csillagjegyed alapját.

Halak: Todoroki
Kos: Kirishima
Mérleg: Sero
Ikrek: Izuku
Nyilas: Iida
Rák: Monoma
Bika: Denki
Bak: Aizawa
Szűz: Mineta [valaki érti?:3]
Skorpió: Dabi
Bak: Kurogiri
Vízöntő: Yamada
Oroszlán: Tokoyami

Magyarázat:

[LB/N] = legjobb barátnőd neve
[K/S] = kedvenc sütemény neve
[K/Ü] = kedvenc üditő

~~~ »»------------> ♥ <------------«« ~~~

~~~ »»------------> ♥ <------------«« ~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Halak: Todoroki

Éppen a férjed vártad a megbeszéléséről. Boldog voltál, hogy szerelmeddel élhetsz. És, hogy miért vártad haza?
Mert már alig vártad, hogy elmondhasd neki, hogy apa lesz. Tudod mit fog mondani. Nagyon jól ismered és tudod, hogy jó apa lesz. Nagyszerű hős.
Gondolat meneted egy jól ismert és boldog hang zavarta meg.

-Megjöttem! - elésiettél és megölelted. - Hiányoztál szívem.

-Te is nekem. - nyomtál egy csókot az ajkaira. - Gyere. Beszélnünk kell. - ragatad meg kezét és a nappaliba húztad. - Ülj le. Nos. Szóval. Tudom, hogy mondtad félsz attól, hogy rossz apa leszel. De én bizom benned!

-Várj. Most azt mondod, hogy apa leszek? - döbbent le.

-Igen. Kérlek. Ne akkadj ki! Szeretlek, és tudom, hogy egy nagyszerű apuka leszel és azt akkarom mint, hogy a férjem te legyél a gyerekeim apja! - fogtad kezeid közé arcát.

-De én. De én.

-Igen te. Együtt mindent megoldunk. Rendben? - csókoltad meg.

-Rendben. - lehajolt a hasadhoz és egy puszit nyomott rá a polodon keresztül. - Ezen túl kicsim. Rád is vigyázni fogok, mint a szemem fényére. Tényleg! Fiút akkarsz vagy kislányt?

Anime GamesWhere stories live. Discover now