Oikawa × Reader

255 19 1
                                    

Oikawa Tōru

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Oikawa Tōru. A lányok szerelme. Mit is mondjak? A bátyám. Te vagy a legjobb barátnőm, és tudod milyen érzés töltött el mikor elmontad, hogy szereted a bátyám?
Boldog voltam, mert tudtam, hogy te boldoggá tudod tenni. Ezért is tudom, hogy-hogyan hozzalak titeket össze!

(E/3. személyi szemszög)

(Név) és Miyako beszélgetve léptek be a fiúk edzésére. Mondani sem kell, hogy Oikawa rögtön futott a hugához, mert igen is féltette. Még akkor is ha ez nem látszik. De Miyako viszont nem nagyon szereti, ha bátya játsza az aggódást.

-Oi! Idióta Tōru, engedj már el! - kezdi el csapkodni a bátya hátát. - Nem vagyunk már 6 évesek! Iwa-chan segíts!~

Amig Iwazumi oda ért hozzátok, addig Miyako Oikawa vállán lógvott, és a fiú nyugodtan beszélgetett (Névvel). Mikor Miyako a kezét nyújtotta Iwazuminak és amint a fiú megfogta, a lány közelebb húzta magához a srácot.

-(Név) szerelmes Tōruba. Segíts nekem, kérlek Iwa-chan! - suttogta a fiú fülébe.

-Rendben. De előbb leszedlek onnan. - Azzal a lány hónalja alá nyúlva, lehúzta a fiú válláról, és a levegőben tartotta a lányt mint egy macskát. - Ilyenkor olyan vagy mint egy macska.

-Tudom, hogy alacsony vagyok, de Iwa-chaaan! - kinyújtotta a lány a kezét, mire Iwazumi közelebb húzta magához a lányt. - Tudtam, hogy megértesz! - karjait a fiú nyakába akasztotta, míg  Iwazumi a derekát ölelte. - Akkor segítesz nekem?

-Igen. De annak ára is va-

-Tudom. - tette mutató újját a fiú ajkaira. - Neked mindent.

Oikawa észre sem vette, hogy huga és legjobb barátja milyen terveket szőttek.

Más nap, amikor úgyan így mentek a lányok meglátógatni a srácokat edzésen. Oikawa megpróbálta a hugát megölelni, de Iwazumi megelőzte, amit nem tudott hova tenni.
(Név) sem tudott arról, hogy Miyako és Iwazumi együtt lennének. Mikor már Oikawa megunta, hogy legjobb barátja a hugát ölelgeti megpróbálta megkérdezni miért csinálják ezt, de a huga negelőzte.

-Ha megöleled (Nevet) akkor rájösz! De nem teszed meg magadtól akkor segítünk. - abban a pillanatban Iwazumi megragadta Oikawa karjait, és (Név) derekára rakta. Miyako peddig a barátnője kezeit a bátya nyakába akasztotta. - Várjatok pár pillanatot és rájöttök!

Oikawa és (Név) nem tudták ezt hová tenni, így értetlenül néztek egymásra. Egy pillanat múlva peddig már egymás ajkain függtek.
A többiek meglepetten nézték ahogy Oikawa az iskola egyik legjobb csaját csókolja. Iwazumi és Miyako peddig boldogan nézték az újdonsült párt.

(Név) és Oikawa peddig miután vettek levegőt újból egymásnak estek.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 02, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Anime GamesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang