Kivétellel érkettem nektek. Van egy csaj... XD
Nyugi szercsi van saitorika! Pika pika!❤❤❤
Na szóval. Ő kérte.★★★★★★★★★
Dabi. Kinek ne tetszene Dabi? Persze mint egy model, [bocsi csak ez most egy nagyon jó ötletnek tünik!] és ezek az emberek közé tartozol te is. Persze kis korotok óta ismeritek egymást, de te teljessen más képp tekintesz rá. Ő életed szerelme. Most is éppen hozzá tartottál a fotózásra amikor megláttad, hogy egy csapat lány veszi körbe. De nem azok a szokásos kedves, aranyos kinézetű lányok voltak. Hanem az a tipikus plázacica.
-Na lányok? Ki válalja? – kérdezte Toga. – Csak az egy lány kell a képek- Oh! [Név]! De jó hogy itt vagy! – rohant feléd. – Képzeld egy lányt keresünk Dabi mellé a képekre.... És... Én arra gondoltom, hogy te meg ő...
-Milyen képekről is van szó Toga? – kérdezted felvont szemöldökkel. Feléd nyujtott pár képet ahol anime karakterek csókoloztak vagy éppen ölelgették egymást. – Nem! Toga! NEM ÉS KÉSZ! – mondtad a kelleténél kicsit hangosabban.
Dabi is felétek kapta a fejét, majd pár szó után ott hagyta a lányokat. Megnyerő vigyorával közeledett felétek és amint Toga is elmondta, hogy ide tart még vörösebb lettél. Majd Dabi egy nagy lendülettel a nyakadba vetette magát.
-[Név]! – vigyorgott. – Légy a párom!
-Nem!
-Naaaa... Légyszi! – Toga peddig szép lassan lettesben hagyott titeket. – Szeretlek! Naaa légyszi!
-Hogy... HOGY MIT MONDTÁL?! – ijedtél meg. – DABI NE VICCELJ ILYENEKKEL!
-NEM VICCELEK [NÉV]! – vigyorgott rád. – De miért is kiabálunk?
-Mert félre érthető dolgot mondtál...
-Akkor, hogy ne legyen félre érthető te fogsz velem pozolni!
-Nem!
~~~~~~~~~~~
Már az utolsó kép készült Dabiról meg egy szőke ribiből. A szíved majd megsajtult amikor láttad, hogy Dabi és a lány mennyire jól elvannak.
Tudtad, hogy Dabi nem mondta komolyan, hogy szeret, te peddog nem tudtad kimondani.
Lassacskán elváltak, de te épped Togaval beszéltél amikor láttad, hogy a lány egy utolsó csókot akar kiszedni Dabiból amikor is egy könnycsep csúszott le az arcodon.
És végül eltört a mécses. Keserves sírásban törtél ki, mire Dabi melléd futott.-Név, ne sírj! – ölelt át Dabi. – Mi a baj? Tudod mit! Ne válaszolj, csak ne sírj! – de te tovább sírtál. – Toga. Kérlek köszönj el a csajtól. Én addig haza viszem [név]t.
Azzal a karjaiba véve téged vitt el a házáig. Tudtad, hogy ezt is azért csinálja mert barátok vagytok.
Nem akkartad, hogy megint úgyan az legyen mint a fotózás előtt. Mikor letett a kanapéjára.
A konyhából peddig hozott két bögre teát, és még egy pokrocot. Rádterítette az egyik felét majd a másikat magára. Magához ölelt és szenvedélyesen suttogott a füledbe.-[név]. Szeretlek~ és azt akkarom, hogy csak az enyém légy! – vigyorgott. – Tudom, hogy szeretsz. Azért leszel mindig olyan félénk, ha a közeledben leszek. Azért vagy mindig piros és aranyos mert egyszerűen zavarban vagy. – harapott a füledbe. – Mond ki, hogy szeretsz!
-Szeretlek. – suttogtad.
-Nem értettem!
-Szeretlek! – mondtad határozotabban.
-Oh. Én is. És ezért kérlek meg arra, hogy légy a barátnőm! - vigyorgott rád, és kezeitek összekulcsolta.
-Az leszek. – nyomtál egy puszit az arcára.
★★★★★★★★★★★★★
Azért remélem olvasható. Tudpm, hogy nem ilyet akkartál, de ha nem tetszik írok egy újat. Addog is...
Pika Pika~
YOU ARE READING
Anime Games
RandomLényeg: »Haikyuu« ·Attack on Titan· ›Durarara‹ ★Uta no Prince Sama★ †Servamp† ♦Boku no Hero Academia♦ ∆Free∆ XD oké...