Kirishima × Neko

205 7 9
                                    

No lám. Egy kérés! És nem más mint, Nekoyliu!

Nem harapok, bárki kérhet, csak egy feltételem van. A felsorolt animék közül legyenek a karakterek. Más nincs. Pusziiiii

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Yamada Izanami.

Egy kedves mindig mosolygos lány. Az apja az angoltanárom. És én ki vagyok? Izanami legjobb barátnője és azért vagyok itt, hogy elmondjam Izanami és Kirishima hogy jöttek össze.

Minden még év elején kezdődött. Én ajánlással kerültem be, míg kedves barátnőm kemény küzfelem árán. Minden álmunk volt az Akadémia.
Szóval a baránőmmel küzdöttem én is. A felvételi napján találkoztam két sráccal. Nevezetesen Bakugouval és Kirishimaval. Amig barátnőm szenvedett a bátyámmal addig is meglepetten tapasztaltam, hogy Bakugou üvöltözése idegesítőbb, mint a reggeli ébresztő hangja.

Barátnőm lassacskán mellém kászálódott. Vigyorogva néztem rá, és már tudta mit akkarok.

Az első napunk az Akadémián úgy telt, hogy a bátyám közölte az osztályban lévő hím egyedekkel, hogy nem szolhatnak hozzám.
Szóval miután megtudták, hogy ki vagyok és Izanami kicsoda, utánna a fiúkkal megpróbáltam beszélni. És kik voltak az egyetlenek akik hozzám mertek szólni?
Bakugou és Kirishima.

Napról napra többet beszéltem Bakugouval, míg egy nap az a gyökér állat a képembe nem vágott egy csokor fekete rózsát. Majd rá következő nap randira hívott. És ez így ment egy hónapig, majd összejöttünk.

Idők közben peddig barátnőm Kirishimaról áradozott.
A kockahasáról, a vörös hajáról... Stb.
De a kedvencem az az volt amikor azt mondtam neki, hogy szerelmes Kiribe mire rávágta, hogy ő bizony nem szerelmes. Aztán amikor rájött berontott a szobámba ahol éppen az én "bombasztikus" szerelmemmel beszélgettünk Kiri és Izanami érzéseiről.

Aztán jöhetett a nagy akció.

Egyik reggel Kiri kezébe nyomtunk egy piros szívecskés lapot. Nem tudta, hogy miért aztán gyorsan rájött az én Bombafejű szerelmem nézése és telepatikus képességei által.

Bezzeg a szerencsétlen nem írta rá a nevét a lapra. Na itt jöttek a bajok.

Izanami kezdte feladni az érzéseit, mellé peddig Kirishima állandóan írta a szerelmes leveleket.

Arra is emlékszem, hogy amikor sétáltunk a folyóson egy normál tagozatos Kiribe kapaszkodva hívta el moziba.
Ott végül az én Bombám besokalt és Kirit odatolta Izanamihoz akik ebből a balesetből egy szép kis csókot adtak egymásnak. Ijedten futott el Izanami én meg utánna és Kiri peddig magyarázni kezdett Bakugounak, hogy most mit csináljon.

Végül egy hétnyi papolás után sikerült őket rávenni, hogy randizzanak.

Mi peddig végre ketten tölthettünk egy kis időt.

Másnap peddig az osztály egy gerle párral bővült.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Miyako: És így jöttek össze. Bocsi, hogy összecsaptam, csak nincs kedvem írni. *kínisan vigyorog*

Bakugou: Nem baj az. Úgy is ennek a hülye fura hajúnak kellett volna elmesélnie. *barátnőjét az ölébe huzza és szorosan öleli*

Kirishima: De itt Miyako az író! Neki vannak történetei. Gondoltam, hogy ez egy jó ötlet az évfordulonkra és- *lehajtja a fejét*

Izanami: Nekem így is tetszett. *vigyorodik el*

Miyako: Ennyit erről... És nényleg ne féljetek! Lettana nem harapja le a fejetek mert kértek egy kis részt!

Lettana: Persze, hogy nem!

Addig is.

Pika Pika!😊😊😊

Anime GamesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora