Evet artık cuma olmuştu okula giderken Ali'den günaydın mesajı var mı?diye baktım 2 mesaj vardı biri sırıkların efendisinden biri Aşık Ali'den Ali'ye dedim ki ben bugün okula gidince Oğuz'la takılacağım lütfen rahatsız etme!! Oğuz'a gelince Oğuz benim Gardaşım bu yüzden sıkıntı yok. Sırık sana aşkım didinmezmiş yazıp ağlayan surat koymuş. Ben üzülünce Oğuz gibi olursan seninle takılırım. Diye bir mesaj attım. Oğuz hasta olma numarası ile okula gelmeyecek . Of,nerenin delisiyim lan ben neden böyle birşey yaptım. Sırıkların kim uğraşacak. Bizimkiler çağırırsa ne diyeceğimi?!
Evet okula gelmiştim neden bu kadar heyecanlandım ki şimdi normalde hiç böyle değildir. Sırığı gördüm neredeyse tam onun gibiydi bizimkiler görmesin diye bende ne yapsam diye düşündüm bir dakika diye Gökhan saydırıyordu.
"Hassiktir,ağzınıza sıçıyım , amına koyduklarım ne yapıyoruz benden habersiz Merve'yle arama girdiniz manyaklar!
Gökhan'a kimle konuştuğunu sordum birkaç kişiyle muhattap olmuş ve onlarda ona Merve'yi ondan ayıracaklarını söylemişler. Adamlara küfredince çıkışta buluşacaklarmış. Adamlar çeteyle gelince birimde çeteyle gitmemiz gerekiyor. Yes be!
Vaka ...
Vaka...
Vaka...
Süper houpp sırık o ne olacak. Kahretsin!!
Buldum sınırları zorlayacağız tamam mı?-cevabınız tamamdır herhalde-
Şimdi Barış'ı Oğuz'un evine göndercez tabii ben ona mesaj atıcam yoksa çok karışır bizimkilere Oğuz'u Zeliş teyze çağırdı. Oda gitti. Kate mesaj atmış deriz. Alakasız kelimeler kullanmayız plan işe yarar İNŞ...
-25 dakika sonra-
Nabersiniz diye başladım hızlı terliyordum. -Ali konuşuyor-
"İyimizde sen nasılsın çooook garip görünüyorsun"
"Yok hava sıcak ondan oldu"
"Onlar nerde?"
"Kimler?!"
"Oğuz nerde ?!"
"Hastalanmış gelemedi niye bilmiyor muydun?"
"Bilmiyordum ne zaman hastalandı?Dün çok aktifti."
"s**tir tam zamanı süper a**na koyum"
"Gökhan sus"
"Sana ne olum"
"Artık gitsek arkadaşlar "
Eğer Oğuz olsaydı tamam Gardaşım der beni sustururdu.gidiyoruz...gidiyoruz...
gidiyoruz...
gidiyoruz...
Geldik oha,oha,ohaaaa....
Adamlar kaslı Ali gözümü kapattı. Niye bilmiyorum. Hayır,kavga başladı!!!Yumruklar göz ağız oluyor. Ali,Ali nerede bir saniye o nerede Ali diye bağırdım buradayım diyince adamlar kaçtı Ali Ali bıçaklanmış. Gökhan onu omuzladı taksiye bindik. Kan,kana bakamam ben ama olamaz Ali'nin çok kan kaybettiğin görünce bayılmışım....
Devam edecek...