1.Bölüm

5.4K 87 2
                                    

Bugün heyecanla uyandım neden bilmiyorum Ali bana mesaj atmıştı. Bana konuşmak istediğini söyledi. Beni bizim kafeye çağırdı ben anında giyindim. Kot pantolon kenarında çizgi olan,üstüne siyah Sweatshort hemen gittim kış olunca donmamak için böyle giydim. Ali ne giydi diye düşündüm saçma geldi ve ben şöyle düşündüm. Karda Nasıl bisikletle gidiyim. Neyse sorun bu değil ana kraliçem ne der " Bu karda mı ? Hayatta olmaz "Ama sonra kıyamaz evet der ben koştur koştur taksi aradım. Buldum bu taksi kesin bu. Kafeye geldim Ali bana baktı ve gülümsedi Gamzeli prensti o ana kraliçe bayılıyordu ona. İnanmıyorum Sırık Ali onu görürse kavga çıkar ne yapsan ne yapsam buldum.

Ali aşkım diye bağırdım sırık şok oldu. Ali bana öyle bir baktı ki oda şok oldu. Bende şok oldum neden dedim ki şimdi ben bunu. Sırık ağlamaklı şekilde yaklaştı. " Nasıl olur Yaprak ,Nasıl sevgili olursunuz" son durum Ali gördü sananeler havada uçtu. Allah kahretsin! Kavga başladı. Ali tek kelime ile çıldırdı. Ne yapacağım. Ali sakinleş dedikçe daha kötü vuruyordu.peki neden böyle yaptıklarını öğrenmek ister misiniz? Evet şöyle oldu. Sırık beni öptü ve bunu Ali telefonda duydu. Çok kızdı bulunca öldüreceğim dedi.

Ali sakin kal bak hastanelik olucaksın.KORRKUYORDUM. hayır hangisi ile ilgileneceğimi şaşırdım. O sırada Gökhan,Sinan,Oğuz geldi Oğuz ve Sinan Barış ile ben Ali ile ilgilendim çok korkuyorum. Ali'nin kafası kanıyordu.midem bulandı. Ali gözlerimi kapatırdı. Arabaya bindi ve hızla uzaklaştı Ali,sırık kötü baktı,yanıma gelirken şöyle bağırdı "salın artık beni" ben bu kadar kan görünce tansiyonum düşmüş. Oğuz'un kucağında açtım gözümü,ne oldu? Ali nerde? Kafam Allah bullaktı. Ahh diye inledim. Ali'yi arıyorum sakin ol diyen kim diye düşündüm. Hayır sırıkların efendisi. Bir saniye ben çok garip hissediyorum. Sırık çok tatlıymış. Hep kötü tarafını görmüşüm-tabii ki çocuğu tersleyince-hayır aşık olamam. O sırıkların efendisi ben beyaz atlı prens eve prens. Ben asla Prenses olamam. Bir saniye bu kim olamaz. "Ali seninle konuşmam lazım " Ali tamam diyince çıkıp yürümeye başladık. Ali lafa başladı. "Seni tam onikiden senedir tanıyorum birtanesin Canımsın kanımın herşeyimin sensiz nefes alamadığım kadar ömrümden ömür gidiyor ve ben "diyip sustu bende ona dedim ki "ben sırık görünce kalbim hızlı çarpıyor neden peki sen bilirsin" Ali ahh diyince anladım ki kızgın başladı"sen aşıksın ben seni sevsemde sen beni sevmeyen biri olarak kalacaksın "ben arkadaşça sandım asla dedim. Ali tepkisizdi. Bana bakıp durdu. Kahretsin en sevgilim gidip benim yüzümden ahh çekti. Sinirlendim dedim ki aşk sensin aşk ben değilim...



Instagram:elfidaltuntass61

4N1K ilk aşk 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin