Ama asla ailemi görmedim. Sanki ölmemiştim,yaşıyordum. Gözlerimi açtım evet yaşıyordum. Nalet!!keşke ama keşke yaşamasaydım. Uff,şimdi Barış Yaprak'ın yanında ne oluyor? Kahretsin yine yan yanalar ve sarılıyorlar. Çok mu kıskanıyorum acaba,yok be!ben seviyorum. Tamam seviyorum!
Ya Allah aşkına ayrılın demek isterken şöyle dedim
-Arkadaşlar yanlış anlamadan
Gökhan devam etti.
Aynen bakın şimdi olamazsınızda
Oğuz
-Olabilirsiniz yane
Dedi Yaprak bana baktı ve "Ali sen neden belediye çukuruna inşaa ediliyor tabelası yapıştırdın birkaç saattir göremiyoruz" diyince herkes güldü.
-Niye Yaprak görsen ne olacak ki sanki" dedim bana baktı ne kadar kalbini kırmak istemesemde olmuyor ya bu kız beni delirtecek
"Alikuşun niye öyle dedin ki sen şimdi bu çok önemli bir detay Yaprak Ayvaz beş dakikadan fazla Alikuşun Gamze'sinden mahrum kalırsa olay olay olay yani"
"Mahrum ne demek?mahremi biliyoz da mahrum?" Dedi Oğuz buyduk biz hep gülen hiç ayrılmayacak olan...-40-45dk. Sonra-
Çok geçmeden bir kaza daha evet ölücektim bir az daha gecikseydiler ölebilirdim. Yaprak'tan kendimi soğutacak yer arıyordum. O sanki ondan uzaklaşırken bana daha bir kızıyordu. "Alikuş bune ya bir tek bana laf atarken konuş daha konuşma bu sana hiç yakışmıyor bak kimse yok anlat sen"
"Yaprak, ne anlatayım o Ada'm senin yanındayken küfür etsem edemiyorum sen buradayken olmuyor biri ağzına baskı uyguluyor sanki ve bu Cidde'n çok üzücü çünkü ben artık sizinle değilim sanki siz çocuk ben orta yaşlı gibiyiz olmuyor Yaprak olmuyor artık anla..."dediğimde gözümden yaş geldi. Yaprak ise höngür höngür ağlıyordu.
"Ali ne demeye çalışıyorsun? Bak sen bizim çetenin en yürekli en gamzelisisin. Ne ima ediyo-" o sıra içeri Oğuz,Gökhan ve Sinan girdi.
"Hayırdır, ne oluyor burada neden böyle ağlıyorsunuz."dedi Gökhan
"Yoksa Ali hamile mi?"dedi Oğuz
"Yada duyduklarımız gerçek Ali Tekelioğlu artık bizi umursamıyor ve gidiyor."dedi Sinan
Ya şaka gibi niye işimi zorlaştırıyorsunuz ağlayarak kardeşlerim onlar büyük ihtimalle ondandır ama olsun ben bunu yapacağım kararımı verdim...İnstagram:gamzelerin_efendileri