Gözlerimi açtım. Kahretsin niye açtım ki ? Sonsuza kapayamaz mıydım sanki ?
"Uzay"
Uyandın sonunda demek ?"Nefes"
Burası neresi ki ?Kusursuz gülüşüyle ve bir de bonus olan gamzesiyle cevapladı.
"Uzay"
Oradan bakılınca nereye benziyor , Nefes Hanım ?"Nefes"
Hastane ?"Uzay"
Doğru tahmin.Kapı çaldı. İçeriye annem girdi. Evet sadece annem girdi. Babam yine çalışıyordu. Annem de sanki çok fazla umursuyormuş gibi bir de yanıma gelmiş.
"Uzay"
Ben çıkıyım efendim. Iyi geceler."Melek (Anne)"
Tamam , oğlum. Iyi geceler.Ve bana döndü. Off valla hiç çekemiceğim ya.
"Melek"
Nefes ?"Nefes"
Efendim ?"Melek"
Neden Dilara'lara gitmedin ?"Nefes"
Aslında gidiyordum ama yağmur yağınca olan oldu işte , anne."Melek"
Neyin var , Nefes ?"Nefes"
Hiçbir , hiçbir şeyim yok !"Melek"
Nef...Sözü bitmeden telefonuna gelen mesaja baktı.
"Melek"
Nefes , ben şimdi ..."Nefes"
Git anne , mümkünse bir daha da buraya gelme !"Melek"
O ne demek ?"Nefes"
Hastalarını aksatma diyorum , iş iş önemli.Alnımdan öptü. Kapıya yöneldi. Gitti. Ne bekliyordum ki zaten gitmemesini falan mı ? Komikti oldukça komikti hemde.
Kapı sesi geldi. Kim gelmişti ? Merakla kafamı kaldırdım gelen Dilara'ydı. O kadar endişelenmiş ki , yüzünden belli oluyordu. Hayatta ki herşeyimdi bu kız !
"Dilara"
Kuzum , neden gelmedin bana ? Bak hastanelere düşmüssün."Nefes"
Olay çok uzun be , kuzum. Sonra anlatırım."Dilara"
Tamam , öyle olsun bakalım.O gece taburcu olmuştum. Sonunda ya ! Eve geçtim. Annem yoktu her zaman ki gibi babam ise ben geldikten 10 dakika sonra çıktı.
Dilara benimle gelmiştim. E ailemle olan durumu biliyor o yüzden bana bakıcakmış. Hem güzel oldu ya.
Odama geçtim , yatağıma uzandı.
Sanırım uyuya kalmışım ki Uzay'ın sesiyle sıçradım. Uzay ? Uzay burada mıydı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özlemişim O Duymadığım Kokunu ~Texting~
RandomUzay: Heh hadi buyuurr , başıma bela olucaksın değil mi ? 0533*****: Bilmem olabilirim ama tatlı bela.