1/Hey O Benim Bebeğim!

345 23 13
                                    

JİMİN

Pahalı arabasından inen Jimin etraftaki insanların bakışlarını umursamaz görünürken gerçekten çok çekiciydi. Ta ki ayağı takılıp sendelemesi sonucu gözlüğü düşene kadar.

"Aish cidden! Bugün şanssız günümdeyim."

Sinirle ve utançla söylediği kelimeler sonrası gözlüğünü alıp ceketinin iç cebine koymuştu. Kim holdinge giriş yaptığında kartıyla kapıdan geçmiş ve en üst kattaki odasına gitmek için asansöre binmişti.

Bir inşaat holdingi olan bu yerde kendisi baş mimar en yakın arkadaşı Taehyung ise baş inşaat mühendisiydi. Çocukluktan beri çok yakınlardı. Sadece lisede babalarının işlerinden dolayı ayrı kalmış olsalarda kader onları tekrar buluşturmuştu.

Taehyung tam bir deli, şen şakrak ama bir o kadar da çekici ve seksi birisiydi. Eğer taehyung u kardeşi yerine koymuyor olsaydı çoktan üstüne atlamıştı.

Herkesle çok iyi anlaşan kankisi sadece ama sadece iç mimar Kim Seokjin ile anlaşamıyordu. Aslında Jimine göre bence birbirlerinden etkilenen bu ikili gay olmayı kabul etmedikleri için sevgilerini kavga ederek örtüyorlardı.

Umarım en kısa sürede birlikte olurlarda şu kavgaları daha fazla duymayız düşüncesi ile kata giriş yapan Jimin suratına gelen buruşturulmuş kağıt tomarı ile şaşırmıştı. Yada şaşırmamıştı demek daha doğru olur.

"Yah seni velet benim yaptığım projelerin hiç birine bakmadan beğenmedim demekten vazgeç artık!"

"Sende daha güzel çiz! Hem ben velet değilim!"

"Ya ben her yıl çizimlerimle en başarılı iç mimar ödülü alıyorum ve sen çizemediğimi söylüyorsun. Hah işte bu komikti seni velet!"

"Benim zevklerin farklı belki! Beğenmiyorum işte çizimlerini!"

"Seni de çizimlerini de-!"

"Öhm!"

Kavga eden ikiliyi bıkkınlıkla izleyen Jimin arkasından gelen uyarı şeklindeki öksürük sesi ile patronuna dönerken ikili de kavga etmeyi bırakıp özür dileyerek eğilmişlerdi.

Kim Namjoon Kore nin en yakışıklı ve en genç ceo suydu. Seokjin hyung ile amca çocukları oldukları için çok yakınlardı. Fakat Seokjin hyung bunun kesinlikle işe yansıtılmamasını istediği için kendi emekleri ile yükselen birisiydi. Ve gerçekten çizimleri efsaneydi.

Namjoon hyung ise Halsey isimli şarkıcı ile onun bir konserinde tanışmış ve iki yıldır süren ilişkilerini başlatmıştı. Gerçekten çok havalı ve ultra çekici bir çiftlerdi.

"Günaydın Bay Kim. Ses çıkardığım için üzgünüm."

"Günaydın Namjoon. Şu veletle başını ağrıttığımız için kusura bakma"

"Sensin velet!"

"Tamam gençler neyse uzatmayın ve artık her sabah kavga etmeyi bırakın. Sen Tae, Jin in çizimlerini incelemeden geri yollama bir daha. O gerçekten iyi bir iç mimar. Ve Jin... Sende benimle gel Halsey Koreye geliyor ona hediye seçmemde yardımcı olman lazım. "

"Tamamdır kuzen gel bakalım odana geçelim. Nasıl bir hediye düşünüyorsun?"

Konuşarak uzaklaşan iki Kim, Namjoon un odasına girdiklerinde Taehyung ise sinirden saçlarını yolmaya başlamıştı.

"Aish nefret ediyorum Jin den"

"Bence bundan o kadar emin olma kanka kkkk ne demişler en büyük aşklar nefretle başlar. Bence senin ki de çoktan aşka döndü."

BATTLE FOR BABY /JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin