'' Almiraa.''
Yine bağırıyordu annem.Hayır anlamıyorum insan sabahım köründe kaldırılır mı ? Neymiş efendim erkenden kalkıp dinç olunucakmış,güzel olunucakmış.Güzellik düşkünü annem benim.
'' yaa anne.'' diyerek homurdandım.
'' Homurdanma Almira.Kalk ve hazırlan.Bu gün okula erken gitmen gerekiyor.''
Evet bu gün okula erken gitmeliydim.Bizim okulun her sene dördüncü sınıflara düzenlediği veda tatili için müdürle ayrıntıları konuşmam gerekli.
Anneme ;
''Tamam anne.''
Dedikten sonra annem de aşağı indi.Bende dolabımdan okul kıyafetlerimi alıp yatağımın üzerine attıktan sonra.Duşa girdim.On dakikalık bir duşun ardından okul kıyafetlerimi giydim ve saçlarımı kuruttum.Sarı ve hafif dalgalı saçarım vardı.Genelde güzel dururlardı ama bu gün şekil vermek istemiştim.O yüzden ısınması için maşayı prize taktım ve makyajımı yapmaya başladım.İnce bir eyeliner,maskara ve göz kalemimi sürdüm.Dudaklarıma da pembe çilekli rujumu sürdüm.Maşayı alıp saçlarımıda hafiften dalgalandırdım.Aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm.Lacivert okul eteğim,üzerime yapışan gömleğim,saçlarım ve makyajımla çok güzel olmuştum.Çantamı alıp zıplayarak merdivenlerden indim.Kahvalatı masasında oturan babama ve anneme küçük bir öpücük kondurup yerime oturdum.Yemeklerimi iştahla yedikten sonra masadan kalkıp annemlere 'görüşürüz' dedim.Tam çıkarken babam ;
'' Mehmet amcana selam söyle kızım '' dedi. Bende '' Tamam babacıımm.'' dedikten sonra beyaz coneverselerimi ayağıma geçirerek dışarı çıktım.Bahçede servisi beklemeye başladım ve beş dakika sonra servis geldi.Cam kenarındaki bir yere kurulduktan sonra pembe kulaklıklarımı kulağıma taktım.Bütün yol boyunca şarkı dinleyerek okula geldim.Okula girerken bütün bakışların üzerimde olduğunu hissedebiliyordum.Ne de olsa okuldaki herkes beni tanır çünkü bu okul bizim. ULUSOY KOLEJİ.Bende etrafıma gülücükler saçarak sınıfa,kızların yanına gittim.Onlarla 9. sınıftan beri arkadaşız ve birbirimizin herşeyini don rengine kadar biliriz.Onlara
'' Merhaba kızlarr.'' diyerek selam verdim.
'' Selam tatlım naber ? '' dedi selin.
Pelin de hemen araya girerek konuyu değiştirdi. '' Dur şimdi selin, Almiraya haberi verelim .''
ahh acaba yine ne öğrenmişti bizim ayaklı gazetemiz.
'' Dur bi pelin sakin ol ve nefes alarak anlat ne olduysa.'' dedim bende.
''Off Almira.Abartma ama sanki space tuşum açık kalmış gibi konuşuyorsun.Dur bi dinle önemli.''
Sanki space tuşu hiç açık kalmıyormuş gibi bir de laf yetiştiriyor.Neyse, ne diyecek acaba.
'' Tamam pelin anlat dinliyorum.Daha müdürün yanına gitmem gerekiyor.''
'' Anlatıcağı şey de tekne tatiliyle ilgili zaten Almiracım.'' dedi selin.
Pelin de hiç vakit kaybetmeden konuya girdi.
'' Şimdi biz geziye gidiyoruz ya hani işte o geziye sadece bizim okul gelmiycekmiş. başka bi özel okul daha gelicekmiş ve bilin bakalım bu okul hangi okul ? ''
Ben ve Selin kimmiş alamında tek kaşımızı kaldırmıştık.Pelin bu hareketimize gülüp yeniden devam etti.
'' Off kızlar tabi ki de SOYDAN KOLEJİ.'
Pelin bunu söyledikten sonra benim kafamın içinde şimşekler çakmaya başlamıştı bile.Yani neden her sene sadece bizim okul giderken soydanlarda geliyor ? kendini beğenmiş şeyler.Sanki bizim palanın başka işi yokmuş kalkmış bi de iki okul ayarlamış.
'' Offf kızlarr yaaa pala bıyıklı müdür işte nolcak.Neyse ben gidiyim de bi sorayım bakiyim niye iki okul birlikte gidilecekmiş.'' dedim.
Kızlarda hep bir ağızdan 'tamam' dedikten sonra kalkıp sınıftan çıktım.Müdürün odasının önüne geldiğimde kapıyı hafifçe tıklattım içeriden ''Giir.''Sesi geldikten sonra boğazımı temizleyip içeri girdim.Pala bıyıklı hocamız bana baktı ve gülümsedi.Okul müdürümüz ayriyeten benim amcam ve babamın ortağı oluyordu.
'' Ooo Almira kızım hoşgeldin.Buyur bakalım ne isteyecektin ? Tatil işinin ayrıntılarını konuşmaya mı geldin yoksa ? otursana.''
'' Evet Mehmet amcacığım.Hem babamın selamını getirdim,hem de bütün okulun konuştuğu meselenin doğru olup olmadığını sormaya geldim.'' dedim.
'' Aleyküm selam kızım sende selam söyle ortağıma.'' dedi ve göz kırptı.Hiç beklemeden de dğier konuya atıldı.
''O konuya gelincede çok doğru duymuşsun.Soydan koleji de bizimle geliyor.''
'' Tamam Mehmet amcacım herşey hoş güzel ama neden başka bi okul ?''
Dedim hafif yüzümü buruşturarak.Mehmet amcam bana dayanamazdı hiç.
'' Kızım bu sizin kendinizi yanlız hissetmemeniz ve yeni arkadaşlarla kaynaşmanız için daha güzel bir fırsat olur diye düşündük babanla.Onun da hoşuna gitti ve diğer okulla da anlaştık diğer okul da onay verdikten sonra ona göre yer ayırttık ve Soydan koleji de çok iyi bir okuldur.'' Dedi.Sen öyle sana dur amcacım.Artık yapıcak bişey yoktu katlanıcaktık.Kesin o gelicek okuldakinlerde ergenlerin tekidir.Sivilceli sivilceli kızlar vardır bunun cabası da erkekler...
'' Offf tamam Mehmet amca.yapıcak bir şey yok.Ben derse gidiyim artık sana da iyi çalışmalar.'' dedim o da '' Tamam kızım.'' dedi ve ben de odadan çıktım.Bütün 4. sınıflar bu diğer okul meselesini ve onların ne kadar havalı olduklarını konuşup duruyorlardı.Demek ki benim düşündüğümden daha eğlenceli geçicek yaz.Onlarla uğraşıp duracağız.Ama bende Almira ULUSOY'sam o havalılara pabuç bırakmam !!
MERHABAA :) BU BENİM İLK HİKAYEM EĞER YANLIŞLARIM VARSA ALTTAN ALIN LÜTFEN :) BU HİKAYEYİ SONUNA KADAR DEVAM ETİRRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.İNŞALLAH OKUNUP BEĞENİLİR BİR KİTLEYE ULAŞIRIM :)) YENİ BÖLÜM BU GÜN YARIN GELİR . KENDİNİZE GÜZELL BAKINNN :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teknede yaz
Jugendliteratur- "Dikkat etsene kızım ! " Dedi karşımdaki yakışıklı ama bir o kadar da ukala çocuk. +" Ben mi dikkat edeceğim be ! çarpan sensin bağıran da sensin." Dedim bende altta kalmayarak - "Sen önüne baksaydın benim de üstüm başım kirlenmezdi." Diye atıldı...