Eve geldikten sonra direk odama çıkarak kendimi yatağa bıraktım.Yorucu bir gün geçirmiştim ve alışveriş merkezindeki ukalayı düşünmekten kendimi alamıyordum.Tam bir ego yığınıydı.Neymiş efendim ben önüme baksaymışım üstü başı kirlenmezmiş.Hah çok biliyor o.Bu olayı aklımdan çıkarıp atmaya karar verdim çünkü biraz daha düşünmeye devam edersem yavaştan etkisini göstermeye başlayan migrenim daha fazla artacaktı.Migren ilacımı da aldıktan sonra duşa girip bu günün yorgunluğunu üzerimden atmayı tercih ettim.Duştan çıktıktan sonra dolabımdan pembe ayıcıklı pijamalarımı ve iç çamaşırlarımı yatağın üzerine attığım sırada annem seslendi .
‘’ Almira hadi tatlım yemek hazır.’’
‘’ tamam anne üzerimi giyinip geliyorum.’’
Annemden ‘tamam’ anlamında onaylayıcı bi kelime geldikten sonra giyinip saçlarımı havluyla kuruladım.Duşta akıp giden makyajımı göz temizleme pamuğuyla temizledikten sonra aşağı indim.
‘’ Mmm bu yemekler harika olmuş nadide sultan’’ dedim aşçımıza.
‘’ o da hafifçe gülümseyip anneme baktı ondan sonra da ‘’ Yemekleri annen yaptı almira kızım ‘’ dedi.
Gözlerimi şaşkınlıkla açarak ‘’ Anne bu jestini neye borçluyuz ? ‘’ diye bir soru yöneltim.
Annemin cevap vermesine kalmadan babam söze girdi.Acaba yine ne isteyeceklerdi..
‘’ Kızım yarın çok değerli bir arkadaşımın kokteyli var ve ailesi seni de görmek istiyor.’’
Ahh nefret ederdim partilerden kokteyllerden ve annemlerde bunu bilirlerdi.İşte bu güzel yemekler bu yüzdendi.
‘’ Baba yapma ama sevmediğimi biliyorsun.’’ Dedim babama bakarak.
‘’ Kızım çok önemli ama hem onların da iki tane çocukları var seninle de yaşıtlar, biri de kız .Eğlenirsiniz işte.’’
Sesimi hafif yükselterek ‘’ Sevmediğimi ve nefret ettiğimi biliyorsun baba.Gitmeyeceğim.’’ dedim.
Babamın yukarı kalkan kaşlarından sinirlenmeye başladığını fark edebiliyordum.
‘’ Almira yarın akşam gelinecek ! ‘’ dedi ve yemeğine geri döndü.Babam dediği dedik bir insandır eğer yapmazsam sonumun iyi olmayacağını biliyorum ve o yüzden daha fazla sesimi çıkartmadan yemeğimi yiyip odama çıktım.
Yemeğe inmeden önce topuz yaptığım saçlarımı açtım hafif dalgalanmışlardı ve kurumaları gerekiyordu.Ama hava güzel olduğu için saç kurutma makinesine gerek kalmadan kuruyorlardı.Okulun son günlerinde olduğumuz için ödevler ve çalışılacak konular bitmişti.
Kendimi yatağın üzerine attıktan sonra telefonuma gelen bildirimler ve mesajlara göz gezdirmek için telefonu elime aldım.Mesajlara göz gezdirerek hiç birine cevap vermedim.Migrenimin yine bana uğradığını hissedebiliyordum.Çantamdan ilacımı alıp içtim Yarın ki kokteyli ve bir sürü yapmacık gülümsemeleri kafamdan atmaya çalışarak yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teknede yaz
Teen Fiction- "Dikkat etsene kızım ! " Dedi karşımdaki yakışıklı ama bir o kadar da ukala çocuk. +" Ben mi dikkat edeceğim be ! çarpan sensin bağıran da sensin." Dedim bende altta kalmayarak - "Sen önüne baksaydın benim de üstüm başım kirlenmezdi." Diye atıldı...