Bütün koridor uğulduyordu resmen.Bize meydan okuduklarını ve benim de bunların altında kalmayacağımı konuşup duruyorlardı.Tabiki de kalmazdım ama daha fazla sesi çekemiyecektim ve aniden '' KESİN SESİNİZİ '' diryerek bağırdım.Bütün koridor sus pus olmuş bana bakıyordu ve ağızımdan çıkacak tek bir kelimeyi bekliyorlardı. '' SOYDAN KOLEJİ MİDİR NEDİR EĞER ONLAR BİZE MEYDAN OKUYORLARSA BİZİMDE KIÇIMIZIN ÜSTÜNDE OTURACAK HALİMİZ YOK.BİZDE MEYDAN OKUYORUZ.ANLAŞILDI MI ? '' dedim.
Herkes hep bir ağızdan '' anlaşıldı '' dedi ve sınıflara girdiler.Bu haber illa o okula ulaşırdı anında.Bakalım bize meydan okumak neymiş.Yavaş yavaş sınıfa yürümeye başladım.Sınıfın kapısında kızları görünce gülümsedim.Onlar da bana gülümsüyorlardı.
Selin '' Harikaydı Almira savaş başlasın !! '' diyerek piç smile yaptı.
Ardından da pelin '' Yürü be kızım kim tutar seni '' dedi.Bende onlara piç smile yapıp '' Hadi sınıfa girelim.Ders başlayacak '' dedim.Onlarda okeyledikten sonra sınıfa girdik ve hoca geldi.Sıkıcı bir kimya dersinin ardından kızlar kantine inmiş ve bende sıraya kafamı koymuş duvar kenarında en arkada müzik dinliyordum ki aniden kulaklıklarımın kulağımdan çekilmesiyle neye uğradığımı şaşırdım ve kafamı kaldırmamla kendini bir şey sanan Akını gördüm.Piç smile yapmaya çalışarak '' Bu günkü şovun harikaydı bebeğim.'' dedi bana.Küçük bir oyunun hiç zararı olmazdı ve şimdi tam da bunun zamanıydı.Bende yavaşça sıradan kalkıp onu duvara yasladım ve dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdım. '' Beni istediğini biliyorum Akın.İstiyormusun ? '' dedim hafifçe nefesimi dışarı verdim.Dudaklarıma baktığını hissedebiliyordum. sessizce '' E-evet '' dedi.Bende sesli bir kahkaha atıp '' O hormonlarına sahip çıksan iyi edersin bunu bir daha düşünme bile.'' Dedim ve bacak arasına bir tekme geçirdim.İnleyerek yere çömdü.Ben de ardından '' Okadar hızlı vurmamıştım gerçi ama küçük Akına yazık oldu.'' diyerek göz kırptım.Ardından da kantine kızların yanına gitmek için sınıftan çıktım.
Koridorda ilerlerken bir kaç konuşmayı duydum.Karşı okul beni konuşuyormuş ve sayodanların sahibinin oğlundan mesaj varmış.Hemen kızarın yanına gidip şu konuyu peline sormalıyım kesin onun haberi vardır.Koridoru hızlı hızlı geçerek kantine indim.Pelin ve Selin beni görünce ' buradayız ' işareti yaptılar ve bende yanlarına gidip masaya oturdum. kızlara ;
'' Bana mesaj varmış kızlar duyanınız varmı ? pelin ? '' dedim ve sırıttım.
Pelin de '' Olmazmı canım '' diyerek sandalyesini sandalyeme yaklaştırdı ve anlatmaya başladı.
'' Karşı okuldan Savaş SOYDAN 'savaşın' başaldığını söylüyor .'' bende onaylayan bir bakış attım.Savaş başlıyordu.Bu yaz çok eğlenceli geçeceğe benziyor...
Zil çalmıştı ve sınıfa doğru ilerliyorduk.Benimde keyfim oldukça yerindeydi.O yüzden aklıma gelen bir fikri kızlara sundum.
'' Kızlar çıkışta alışverişe gidelim mi ? ''
selin ''Süper fikir hem bu savaşı kutlamış oluruz hem de tatil için bir şeyler alırız '' dedi ve güldü.
Pelin de '' çok iyi oluuur '' dedi ve el çırptı.Bu kızın şapşal hallerini seviyordum.
'' O zaman çıkışta alışveriş merkezini yağmalamaya gidiyorruuzz ! '' dedim bende ve hepimiz güldük.
Sıkıcı bir dersin ardından çantalarımızı topladık ve okulun önündeki işlek caddeye kadar yürüdük bir taxi durdurup yakınlardaki alışveriş merkezine yol aldık.Taxi den indiğimizde önümüze çıkan ilk mağazaya girdik.Kızlarla ayrılmıştık ki yarım saat sonra kasanın onünde buluştuk ve birbirimizin aldıklarına bakıp kıkırdadık.Selin kırmızı yırtık bir kot şort ve üzerine de siyah üzerine yapışan üzerinde desenleri olan harika bir badi almıştı.Pelin ise mavi bir kot şort üzerine de pembe bir badi almıştı.bu kızların seçimleri harikaydı.Bense kendime beyaz bir şort ve üzerine amerikan bayraklı salaş yarım kollu bir bluz almıştım ödemelerimizi yaptıktan sonra Pelinden bir teklif geldi.
'' Hadi starbucksa gidelimm '' dedi.
bende '' iyi fikir hadi gidelim. '' dedim. Selin de bana katılarak '' aynen. '' dedi ve sturbucksa doğru yürümeye başladık.
Starbucksa girdik.Kızlar siparişlerini vermişler ve beni bekliyorlardı.Ama sıkıldıkları her halinden belliydi.
Pelin dayanamayarak '' Hadi ama artık almiraa çok sıkıldık.'' dedi.
Bende '' tamam kızlar karar verdim işte patlamayın.Ben bi filtre kahve istiyorum en iyisi bu '' dedim karşımdaki garsona göz kırparak. o da '' tamam tatlı bayanlar '' dedi ve göz kırptı.Pelin ve Selin siparişlerini benden önce verdikleri için onlar siparişlerini almışlar bi masaya kurulmuşlardı bile.Garson bana kahveyi verdikten sonra ona göz kırptım tekrar.Eğlenceli oluyordu böyle şeyler.Tam arkamı dönecekken ayağım kaymıştı ve tökezlemiştim.Elimdeki kahvede olduğu gibi birisinin üzerine döküldü.Yere düşen poşetlerimi topladıktan sonra kafamı kaldırdım.Karşımda resmen taş bir çocuk duruyordu o kocaman gözleri aynı benimki gibi yeşildi ama onun gözleri sanki her an patlayabilicek bir volkan gibi bakıyordu.Çocuk kumraldı ama hafif sarışına kaçıyordu saçları o kadar yumuşak görünüyordu ki .Ama onu daha fazla incelememe izin vermeden lafa daldı.
"Dikkat etsene kızım ! " Dedi karşımdaki ukala ama bir o kadar da yakışıklı çocuk.
+" Ben mi dikkat edeceğim be ! çarpan sensin bağıran da sensin." Dedim bende altta kalmayarak
- "Sen önüne baksaydın benim de üstüm başım kirlenmezdi." Diye atıldı yine.İyice sinirlerim bozulmuştu artık.Dayanamadım ve
''+Farkındaysan benimde üstüm başım kirlendi.''diyerek onun elindeki kahveyi de üzerine boşalttım ve ''Ah görüyormusun sakarlık işte kusra bakma CANIM !'' diyip göz kırparak yanından ayrıldım.Hayır da böylelerini niye buralara sokuyorlar anlamıyorum terbiyesiz...Kızlar bana ağzı açık bir şekilde bakıyorlardı.Bende ''Hadi kızlar gidelim burdan artık kahve içecek halim de kalmadı.O terbiyesiz sinirlerimi bozdu iyice .'' dedim kaşlarım çatık bir şekilde.Onlarda durumjn vahimliğini anlamış olacaklar ki ' Tamam ' diyip alışveriş merkezinin önünde vedalaştık ve ben de eve gitmek için taxi'ye bindim ve Şöföre adersi verdim o da '' tamam abla '' dedikten sonra evin yolunu tuttum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teknede yaz
Fiksi Remaja- "Dikkat etsene kızım ! " Dedi karşımdaki yakışıklı ama bir o kadar da ukala çocuk. +" Ben mi dikkat edeceğim be ! çarpan sensin bağıran da sensin." Dedim bende altta kalmayarak - "Sen önüne baksaydın benim de üstüm başım kirlenmezdi." Diye atıldı...