Kapitola 3.

90 3 0
                                    


Cestou mi volala mamka na mobil, ale jen jsem ho vypnula a nechtěla se o ničem bavit. Chtěla jsem utéct od toho všeho. Dokonale mi to otevřelo oči. Chtěla jsem změnu a chtěla jsem nějaké vzrušení, proto má cesta skončila před domem Jasona.

Vypnula jsem motor a zadívala se do spodního okna jeho domu, kde se svítilo. Někoho měl na telefonu a při tom se smál. Hlavou mi blesklo, že jsem totální blázen. Ale bláznivá rozhodnutí tvoří dokonalé činy. Aspoň tím jsem si dodala odvahy. Vylezla jsem z auta a přešla k jeho domovním dveřím. Párkrát jsem nervózně přešlápla z jedné nohy na druhou. Zmáčknula jsem domovní zvonek. Během dvou minut se otevřely dveře. Bylo vidět, že je Jason překvapený z mé návštěvy. A ještě víc po tom, co jsem udělala. Odhodlaně jsem přešla k němu, přičemž jsem mu rukama zajela na týl hlavy a přitáhla si ho k sobě. Vpila jsem se do jeho rtů. Poznala jsem, že byl hodně překvapený, ale bylo to jen na pár vteřin. Hned pochopil, o co mi jde a tak si mě přitáhl k tělu. Rukama mě objal kolem pasu. Polibek mi oplácel s náruživostí. Zaznamenala jsem, že jednou rukou zabouchl dveře. Potom rukama sjel na mé pozadí a vyhoupl si mě do náruče. Nohy jsem omotala kolem jeho boků. Obdařil mě úsměvem, tak jsem ho znovu políbila. Přešel se mnou do ložnice, kde mě položil na postel. Na chvíli se ode mě odtáhl, aby si mě prohlédl. Potutelně jsem se usmála. Přes hlavu jsem si přetáhla tričko a odhodila ho kamsi do místnosti. Jason pobaveně pozvedl jedno obočí. Chtěl mi na to něco říct, ale zastavila jsem ho položením ukazováčku na jeho rty.

„Nic neříkej a prostě to udělej." Pobídla jsem ho a tak na nic víc nečekal a plně se oddal naší vášni.

O týden později

Seděla jsem v práci za svým stolem a myslela na Jasona. Na tváři mi pohrával úsměv, protože od noci, kdy jsem ho přepadla doma, jsme spolu začali chodit. Jason byl velice pozorný. Každý den jsem dostala kytku nebo nějaký dárek. Uváděl mě tím do rozpaků, ale na druhou stranu bylo od něj hezké, že tak na mě myslí. Co se týkalo naše intimního vztahu, tak na to jsem měla jen jedno slovo...WOW!  Jason byl prostě pozoruhodný milenec, který se mnou pokaždé dělal divy. V životě jsem nezažila, abych po někom v tomhle smyslu tak bažila. Netušila jsem, jak to dělá. Byla jsem na jeho blízkosti pomalu závislá. Hormony se mi zbláznily pokaždé, když mi byl poblíž.

„Chloe?!" zvýšil na mě kdosi hlas, tak jsem se vrátila zpět do reality.

„Ehm, ano?" odpověděla jsem pohotově a zadívala se na muže před sebou. Samozřejmě to byl Jason, který se telil od ucha k uchu. Pozvedla jsem jedno obočí.

„Myslela jsi na mě?" zeptal se pobaveně. V tu chvíli jsem musela být rudá až na zadku. Trochu jsem si odkašlala a nahodila neutrální výraz.

„Vůbec ne." Odpověděla jsem vyrovnaně. Jason si mě změřil podezíravým pohledem. Dívala jsem se na něho v domnění, že mi řekne, co ode mě vlastně chtěl.

„Ty tak kecáš holka. Úplně ti vidím na očích, jak moc bys mě chtěla." Pověděl mi pobaveně, nacož jsem se zamračila. Samozřejmě měl pravdu, ale tu poznámku jsem přešla.

„Potřeboval jsi něco?" zeptala jsem se s úsměvem a hned na to zvedla telefon, který zazvonil. Nikdy je nenechám čekat dlouho, dělá to též jméno firmě. Do telefonu jsem se představila a zeptala se, s čím mohu pomoci.

„To poznáš večer." Řekl mi Jason pobaveně, natáhl se ke mně a nečekaně mě políbil na rty. Pak mizel v davu lidí směrem k výtahu. Rychle jsem se vzpamatovala a domluvila se s osobou na druhém konci drátu.

Večer jsem trávila zase s ním. Udělali jsme si procházku městem a nakonec zakotvili v jedné malé restauraci. Usadili jsme se ke stolu, přičemž neustále vtipkoval a já se mohla smíchy počůrat.

Druhá šanceKde žijí příběhy. Začni objevovat