Jongin yavaşça yanındaki Sehun'a döndü ve ''komidinin ilk cekmecesinde ki fotoğrafı getirebilir misin?'' diye sordu Sehun kafasıyla onayladı ve tek kişilik yataktan kalktı.
Elinde bir fotoğrafla geri geldiğinde biz onların sessiz bir şekilde ne yaptıklarını izliyorduk. Jongin gelen fotoğrafı baş parmağıyla hafifçe okşadı, gülümsedi ve yavaşça konuşmaya başladı ''gitmeden bir hafta önce öğrendim'' dedi bize değil fotoğrafa bakıyordu.
Chanyeol ''neyi?'' diye sorduğunda ''hastalığı'' dedi yutkundu ve bize bakmaya başladı gözleri hafifçe dolmuştu ''kanser olduğumu öğrendim'' dediğinde elimdeki telefon neredeyse yeri boylayacaktı.
''N-ne kanseri'' diye kekelediğimde gülümsedi ve ''kan kanseri ve akut olandan yani hızlı yayılan bir hücre bu yüzden gittim Sehun sevgilim falan değil ilk okul arkadaşım o benim Kyungsoo'nun üzülmemesi için her şey, Chanyeol inan bana'' dediğinde ağlamaya başlamıştı Jongin, benimde gözlerim dolmuştu elindeki fotoğrafa tekrar baktığında göz yaşları içinde gülümsedi ve devam etti ''gitmeden önce sadece bunu alabildim bende olan tek şey bu iki aydır ben her günümü gecemi bu fotoğrafla geçirdim''.
''Chanyeol senin sandığın gibi unutmadım ben onu, her gün sizin için onun için ağladım sizi bırakacağım için'' dediğinde lafını gelen öksürük krizi kesmişti. Sehun hızlı bir şekilde bir bardak su doldurdu ve ona uzattı ben ağlıyordum Chanyeol'un da iç çekişlerini duyuyordum bizim arkadaşımız kaç aydır hastaydı öleceğini düşündüğü için kendini soyutlamıştı yalnız bırakmıştı, Jongin öksürüğü bittiğinde elindeki fotoğrafı kaldırdı ve bize gösterdi o akşamı hatırlıyordum hep birlikte lunaparka gitmiştik o kadar güzel bir akşamdı ki kyungsoo Chanyeol'un polaroid kamerasını almış ve jongin'le fotoğraf çekilmişti bizimde benzer bir fotoğrafımız vardı.
KAFASINDA ŞAPKA VARMIŞ GİBİ DÜŞÜNÜN;
Chanyeol boğazını temizledi ve ''Jongin yalnız kalmak zorunda değilsin hem Kyungsoo sana iyi gelir moral ile atlata bilirsin hem ilik ararız neredesin gel anlat her şeyi kyungsoo'ya seni affedecektir'' dediğinde ''hızla onu onayladım ve ''birlikte atlatabiliriz'' dedim.
Jongin hızla başını olumsuz bir şekilde salladı ve ''gelemem Kyungsoo'yu daha fazla bağlayamam kendime, üzülür Chanyeol ben ölünce çok üzülür'' yutkundu ve devam etti ''ben öldüğümde Sehun size haber verecek sizde her şeyi ona o zaman anlatırsınız'' dediğinde Chanyeol sinirlenmişti ''bu saçmalık Jongin sen kendini ölmeye itiyorsun bu kadar kolay vazgeçemezsin sizin yaşayacak uzun yıllarınız olmalı sen daha yirmi üç yaşındasın çok erken olmaz'' dedi Jongin yorulmuş bir şekilde ''bana söz verin anlatmayacaksınız üzmeyeceksiniz onu'' dediğinde bu sefer ben cevapladım onu ''sence bu en iyi yol mu Jongin? uzaktasın yanında bir tek Sehun var Kyungsoo bunları çok geç öğrenecek bu süre zarfında belki kendinden nefret ettireceksin ama senin öldüğünü duyduğunda tekrar acımayacak mı kalbi son anlarını benimle geçirmemiş onunla geçirmiş demeyecek mi?'' dediğimde ''beni iyi güçlü ve'' yavaşça şapkasını çıkardı başındakinin peruk olduğu belli oluyordu bunu gördüğümde tekrar gözlerim dolmuştu peruğunu okşadı yavaşça ve göz yaşları içinde gülümsedi, güzel hatırlayacak'' diye devam etti tekrar bize dikkatini verdiğinde şapkasını hızla başına tekrar geçirdi ve ''söz verin'' dedi Chanyeol ''veremem'' dediğinde ''Chanyeol bu senden son isteğim lütfen söylemeyin'' dedi o sırada odadaki varlığını unuttuğum Sehun ''Jongin iyi değilsin yeter bu kadar'' dedi ve telefonu Jongin'in elinden zorlanmadan aldı donuk bakışlarıyla bize baktığında nasıl bu kadar duygusuz olduğunu düşünmeye başlamıştım.
Bize ''Jongin'in dediğini yapın lütfen şimdi kapatmam lazım Jongin'e ilaçlarını vereceğim.'' Dedi ve telefonu kapattı yavaşça Chanyeol'un ıslak gözlerine baktığımda ne kadar yıkıldığını gördüm büyük ihtimalle bende aynı durumdaydım Jongin bir yandan haklıydı çünkü Kyungsoo her şeyi öğrendiğinde yıkılacaktı ve bir daha kalkamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AURORA -Kaisoo-
FanfictionHer şey çok güzeldi sonunda birbirlerine açılmış ve bir ilişki yaşamaya başlamışlardı Jongin ile ama bu kısa sürdü ve mezun olduktan kısa bir süre sonra sadece bir ay sonra ona ulaşamamaya başladı Kyungsoo, her yerde aradı ama bulamadı sevdiği adamı...