La aeroport ne aștepta o mașină pentru a ne duce la noua noastră locuință. Nu îmi venea să cred. Ai mei chiar s-au ocupat de toate. Aș fi preferat să stau câteva săptămâni la un hotel decât să stau într-o casă nouă. Pe parcursul călătoriei de la L.A. la Miami încă speram să nu fie ceva serios. Să ne întoarcem la vechia casă după câteva zile.

Totul s-a spulberat când am ajuns la nouă noastră locuință. O vilă cu patru etaje, cu piscină, cu un loc amenajat special pentru petrecerile cu grătar ale tatei. Sora mea, Adna, era foarte încântată. Ea oricum avea de gând să se mute aici pentru a urma o Universitate. Iar fratele meu geamăn, Dylan, abia aștepta să iasă pe plajă că să cunoască fete. Cu toate ca eram gemeni, noi nu semănăm deloc, nici din punct de vedere fizic. Eu eram blondă, iar el brunet.
   - Haideți, copii! Alegeți-vă camerele.( spune tata).
   - Vă rog foarte mult fără certuri.
   - Da, mamă.( răspunde Dylan indiferent).
 
Eu am urcat la primul etaj. Am intrat în primul dormitor. M-am așezat pe jos și am început să plâng.
  - Pot să intru?
Privesc spre ușă. Era sora mea, Adna.
   - Da.( spun eu ștergându-mi lacrimile).
   - De ce plângi?
   - Nu vreau aici. Spre deosebire de voi, eu nu am niciun interes. Nu am ce căuta aici. Mi-e dor de prietenii mei, de Zayne...
   - Te înțeleg. Și mie a început să îmi  lipsească Los Angeles. Nu vreau să te fac mai mult să suferi, dar tu și Zayne nu v-ați despărțit?
   - Ba da. Chiar înainte să plecăm la aeroport. Nenorocitul mi-a promis că nu îmi va da drumul niciodată. Încă îl iubesc.
  - E prima ta dragoste. Știi? Niciodată nu l-am plăcut. Nu știu de ce, dar avea un aer care îl făcea antipatic.
 
Din plâns am izbucnit în râs. Sora mea mai mare m-a făcut să râd imitându-l.
   - Deci, asta e camera ta? ( spune Dylan din pragul ușii).
Se apropie de noi cu o expresie ciudată.
   - Vino aici, frățioare! ( spune Abna trăgându-l pe pat).

   Ne cuprinde pe amândoi în brațe.
Am stat așa până când ne-a întrerupt mama spunându-ne că mâine seară v-om avea musafiri la cină.
 
  

 

   

True loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum