Tortul de ciocolată... sau mai bine spus „cel mai ghinionist desert din viața mea". Printr-un tort ne-au anunțat părinții noștri că urmează să ne mutăm.
- Allie, iubito, de ce nu te atingi de felia ta de tort?
- Nu am poftă. Vă rog să mă scuzați. (spun eu ridicându-mă de la masă).
Am urcat în camera mea. Mi-am aruncat rochia pe un scaun și mi-am luat un tricou din jerseu care îmi trecea peste coapse. Mi-am luat laptop-ul și m-am întins pe pat. Am dat play paylist-ului. Se rula I'm A Mess a lui Bebe Rexha. Verificam știrile din Los Angeles când dintr-o dată aud o bătaie în ușă. Era Cameron. Oare ce mai voia?
- Pot să intru.
- Așteaptă un minut, te rog.
Mă grăbesc să îmi iau o pereche de jeans și apoi îi deschid.
- Intră.
-M-a trimis mama ta ca să mă asigur că ești bine. (spune el așezându-se pe pat).
- Da. Te rog să o scuzi. Este foarte grijulie.
- Așa este orice mamă care își vede fiica suferind din cauza unei despărțiri.
- Se pare că mama sau frații mei au vorbit mai mult decât ar fi trebuit. O să îmi treacă.
- Și? La ce școală vrei să mergi?
-Încă nu știu. La cea mai apropiată de casă. Nu vreau să mă complic prea mult. Oricum, sper că nu v-om sta prea mult aici.
- Hmm... Eu cred că veți sta. Tații noștri au multe proiecte împreună.
- Le poți spune că sunt bine.( spun eu ridicându-mă și deschizându-i ușa).
- Mi-a părut bine de cunoștință.
- Da, și mie. Ne mai vedem.
- Allie, mai târziu eu si sora mea mergem la o petrecere pe plajă. Ai vrea să vii? Mai exact să veniți?
- Nu știu. Eu nu prea merg la petreceri. Ar trebuii să îi întrebi pe frații mei.
- Păi ei sunt de acord. Cel puțin Dylan. Abna este obosită și nu vine.
- Trebuie să îl supravegheze cineva, așa că vin și eu.
- Perfect. Trec eu să vă iau peste jumătate de oră.
CITEȘTI
True love
FanfictionAllie este nevoită să renunțe la tot ce iubește pentru a se muta cu familia în Miami. Viața ei liniștită ia acum o întorsătură.