Bölüm-4

1 0 0
                                    

İçeriye geçip ikili koltuğa oturdu. Bir kaç dakika sadece yere baktı. Ardından gözlerime.. Sanki bir şeyler arıyor gibiydi. Bir ışık bir umut. Meraklanmaya başlamıştım. Tek kaşımı kaldırıp söze girmesini bekledim. "Uzun zaman oldu görüşmeyeli ama hiç değişmemişsin. Hala çok güzelsin." dedi bir anda sırıtarak. "Sen çok değişmişsin. Boyun uzamış önceden benden kısaydın." dedim gülerek. Bu lafım üzerine gözlerini bana çevirdi ve o da güldü. "Hatırlıyorsun." dedi. Elbette hatırlıyordum. Kim ilk aşkını hatırlamaz ki. Tabi ki bunu ona söylememiştim. Kafamı sallamakla yetindim. "Ne zaman geri döndünüz?" diye sordum. En son babasının işi dolayısıyla Ankara'ya taşınmışlardı. Onu o günden beri hiç görmemiştim. "1 ay önce geldik. Annem burayı çok özlediğini söyleyince babam dayanamadı ve geri döndük." Demek 1 aydır burdalardı. "Annem döndüğünüzü öğrenince çok sevinecek." dedim gülerek. "Zeynep Teyze bunu zaten biliyor." dedi. Nasıl yani? Bana hiçbir şey söylememişler miydi? Kırılmıştım. Ama şu an somurtmak istemiyordum. Ne diyeceğimi bilmediğim için susmak zorunda kaldım. Bu durumdan sıkılmış olacak ki ayağa kalktı. "Benim artık gitmem lazım. Yarın okulda görüşürüz." dedi. Çok tatlı gözükmüştü gözüme. Kafamı kendime gelmek istercesine sallayıp "Görüşürüz." diyerek yolcu ettim onu. Düşüncelerim yanlıştı. Benim bir sevgilim vardı ve onu cidden çok seviyordum. Odama çıkıp üzerimdekilerden kurtuldum ve kısa bir duş aldım. Ardından saçımı kurulama gereği duymadan laptopumla birlikte yatağımın üzerine oturdum. Olanları Almina'ya anlatmam lazımdı. Yoksa çatlardım sanırım. Skype'ı açıp onu aradım. Anında açtı ve neşeli sesiyle adımı haykırdı. Seviyordum bu deli kızı. "Kulaklarım kanadı Almina. Ne bağırıyorsun ya!" dediğimde yüzünün aldığı hal katıla katıla gülmemi sağladı. Öpücük attım. Onaa önemli gelişmeler olduğunu söylediğimde ise çığlık attı ve hemen harfi harfine anlatmamı istedi. Ben de eve geldiğimden beri olan biteni anlatmaya koyuldum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin