#2

123 7 0
                                    

#2

Criminal

~~

Nojasin moottoripyörääni, jonka olin ajanut jonkin aikaa sitten kerhomme taakse. Riisuin nahkatakkini harteiltani, jättäen aurinkolasini kasvoilleni. Laskin takkini ohjaustangon päälle ja pyyhin kämmenelläni valuvat hikipisarat otsaltani. Nielaisin vaikean oloisesti, suuni ollessa niin kuiva. Ihan kuin yrittäisin niellä hiekkaa. Ristin lihaksikkaat ja tatuoidut käteni rintakehälleni ja huokaisin syvään.

"Toiko se oli?" , kuulin noin viidenkymmenen metrin päässä, edessäni olevan yhden kolmesta nuoresta miehestä huutavan ja hänen osoittavan etusormellaan minuun päin, muiden nyökätessä. Käänsin pääni taakseni tajutessani että he puhuivat minusta. Huomasin heidän lähtevän kävelemään minua kohti ja heidän takanaan seisoi lähimmät kaverini jotka nojailivat ladon tummaa seinää vasten, viittoen minut heidän luokseen, minun nyökäten.

"Se on niin kuollut!" , kuulin tuon miehen huutavan ja kiristävän askeleitaan kävellessään minua kohti.

"Mistä on kyse?" , kysyin vakavan oloisesti tuon siilitukkaisen rääpäleen seisovan minun edessäni takkinsa hihat vedettynä ylemmäs. Katsahdin hänen ylitseen Hoodin ja Irwinin suuntaan heidän nostaen vain olkapäitään ja lähtivät silmiä pyöritellen kävelemään myös lähemmäksi.

"Ihanku et tiedä Clifford!" , tuo huusi ja nosti syyttävästi etusormensa kasvojeni korkuudelle, minun hymähtäen ja paljastaen hampaani hymyillessäni.

"Itseasiassa, en tiedä!" , suhahdin laskeutuen miehen tasolle.

"Sanooko Veronica-nimi sulle mitää?" , miäs kysyi purren hampaitaan yhteen. Pudistin päätäni rypistäen kulmiani tönäisten miestä pienesti kauemmaksi minusta.

"Mitä nyt on tapahtunut?" , Calum kysyi huokaisten heidän tupsahtaen luoksemme. Katsahdin heihin päin ja pudistin naurahtaen päätäni.

"Veronica, mun tyttöystävä! Se jota vokottelit kuulemma muutama päivä sitten" , mies karjui ja tarttui minua paitani kauluksesta.

"Ai se nätti brunette likka? Kieltämättä hän oli aika kuumaa kamaa muutaman shotin jälkeen" , naurahdin ja laskin kämmeneni tuon ranteen päälle.

"Älä ärsytä Michael. Älä ärsytä enempää" , tuo murisi ja kiristi otettaan paidastani. Ash pyöritteli silmiään ristien kätensä rintakehälleen. Cal taas puolestaan yritti puhua jotain vieressäni minun kiinnittämättä siihen mitään huomioo.

"Ja hänen huulensa... maku oli kirsikkainen" , sanoin nuolaisten huuliani pienesti, ärsyttäen vain miestä enemmän, hänen pyynnöstään huolimatta.

"Anna olla Clifford" , Irwin sanoi ja laski kätensä olalleni minun naurahtaen vain makeasti.

Olisin antanut asian olla siinä ja lähteä muiden tavoin sisälle mutta hetkeä myöhemmin tunsin kovan iskun leukani alle, aurinko lasieni lentäen päästäni mukavassa kaaressa, vaalealle, kiviselle hiekalle. Tönäisin nyt tuon miehen paljon kovemmin kauemmaksi minusta, pidellen vasemmalla kädelläni leukaani.

"Sanoin että älä ärsytä!" , mies sähisi heiluttaen nyt vapisten etusormeaan kasvojeni edessä, ja kertoi takana oleville kavereilleen että pärjäisi yksinkin. Siitä en olisi ihan varma. Murahdin ja vilkaisin Calumia ka Ashtonia sivu silmälläni että osaan kyllä hoitaa tämän omalla tavallani, huomaten heidän nyökäten pienesti. Suljin kaiken muun sitten ulkopuolelle ja astuin askeleen lähemmäksi tuota rääpälettä ja iskin nyrkkini hänen nenäänsä vasten, tuon horjahtaen taaksepäin. Löin vielä kaksi kertaa tuota kasvoihin ja kaadoin hänet maahan. Kumarruin lähemmäksi häntä saaneen kuiskata jotakin hänen korvaansa.

CriminalWhere stories live. Discover now