Kai okulda arkadaşlarının yanına gelmişti. Karşılarında Soo ve arkadaşlarını dikizliyorlardı. Gülerek yanlarına gelip bomba haberi vermişti.
Jongin:Millet Soo ile çıkıyorum.
Kris: Sen ve aşk bla bla
Sehun:Dostum bu çocuk seni nasıl sever.
Chen:Aşk işte ota da konar boka da.
Chanyeol:Cheni de kaybettik.
Soo da arkadaşlarına herşeyi anlattı. Flört aşamalarında olduklarını kimse inanamıyordu.
Baekhyun:Sana tokat attığını nasıl unutursun.
Luhan:Üstüne kola döktüğünü
Lay:Ama herkes değişebilir.
Soo:Haklısın Lay değişebilir yani kendi çapında uğraşıyor.
Minseok:Mesela Chen her gün sırama muzlu süt ile kek koymaktan bıkmadı.
Tao:Ne demişler kız evi naz evi uke olunca.
Hepsi "biz kız değiliz" demişti.
Semeler de bu duruma gülüyorlardı
Kai'nin verdiği bu karar Chanyeolu rahatsız etmişti. Kendini Baekhyunu takip ederken bulmuştu. Baekhyunda sürekli arkasına bakıp duruyordu dev onu takip ediyordu. Erkekler tuvaletine girip kendisini tuvalete atıp kapıyı kilitlemişti. Kapı açılmış adım sesleri geliyordu.
Chanyeol:Baekhyun içerde olduğunu biliyorum aç kapıyı
Baekhyun:G-Git buradan
Chanyeol:Ama kalbimi kırıyorsun
Baekhyun:Defol git dedim(bağırır)
Chanyeol:Küçüğüm sana terbiyeli olmayı öğretemedim yazık.
Baekhyun:Senden korkmuyorum.
Chanyeol:O yüzden mi kapıyı kilitledin. Konumuza dönelim açmazsan eğer herkese Baekhyun benimle para karşılığında yattı derim.
Baekhyun: Senden nefret ederken kim inanır.
Chanyeol: Baekhyun bilirsin ben herkesle zevkle veya zorla yatmışımdır.
Baekhyun:Sen adi piçsin.
Chanyeol:Biliyorum şimdi açıyor musun yoksa bu kapıdan çıkıp hayatını mahvedeyim mi?
Tuvaletin kapısı açılmış istediği yüz karşısına çıkmıştı.
Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sͩtͤaͣlͭkͪer
FanficX: Pantolonunu sevdim Çıkar onu bebeğim Hadi gel bize gidelim Gömleğini çok sevdim, çöz onu bebeğim Hadi gel bize gidelim. Soo: Sapık mısın? X:Sadece sana aşığım❤ Sonraki bölümlerde diğer üyelerde olucak. Çekişmeli aşklar başlıyor.