48

208 28 0
                                    

Jongin sevgilisinin yanına gelmişti.
Baekhyun yine öldürücü bakışlar atıyordu. Konuya girmesi gerektiğinin farkına varmıştı.

Jongin:Selam millet haftasonu evde parti veriyorum. Gelirseniz çok sevinirim. Herkes onaylamıştı ama biri itiraz etmişti.

Luhan:Sehun malı varsa bende gelmem. Sürekli seni sikicem diyip duruyor.

Jongin:Sehun benim arkadaşım tabiki gelecek. Tamam Luhan yok Baekhyun seninle konuşabilir miyiz?

Luhan:Madem ısrar ettiniz bende geliyorum.

Baekhyun ve Jongin köşeye geçmiş konuşmaya başlamıştı.

Jongin:Baekhyun sana karşı çok zorbalık yaptık ben ve arkadaşlarım bunlar için özür dilerim. Biliyorsun ben arkadaşını çok seviyorum.

Baekhyun:Ş-şey aslında neyse özrünü kabul ediyorum. Soo ile sana mutluluklar dilerim.

Jongin:O zaman partiye geliyorsun.

Baekhyun:Evet

Jongin ve arkadaşları kantinde oturmuş sohbet ediyordu. Okulun kızları yeni birisi geldiği gibi söylentiler duyuyorlardı.

Jongin:Nuna bu söylentiler ne açıklayabilir misin?

-Mark diye bir çocuk bir yakışıklı bir içim su eskiden de bizim okuldaymış.

Sehun:Lan yoksa bu senin Mark mı?

Jongin:Öyleyse eğer siktim ebesini.

Suho:Tabiki kaba kuvvet yok konuşarak herşey halledilir.

Kris:Senin Lay ile konuştuğun gibi mi?
Chen neden bu aralar suskunsun.

Chen:Galiba kutuyu çöpe atmış okumamış yoksa şimdiye kadar yanıma gelir bana bunla ilgili soru sorardı.

Yorumlarınızı bekliyorum.


sͩtͤaͣlͭkͪerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin