52

179 24 0
                                    

Parti günü gelmişti herkese açık bir partiydi. Chanyeol sinsice birşeyler yapıyordu. Jongin onu gözünden ayırmamaya dikkat ediyordu. Ona uyarak doğru mu yapmıştı bilemedi.

Soo ve arkadaşları da partiye gelmişlerdi. Herkes eğleniyor dans ediyordu. Tao Krise kaş göz yapıyordu dansa kaldırması için ama Kris görmezden geliyordu.

Jongin Soo'nun yanına gelip mutfağa çağırmıştı. Dolabı açıp içkileri masaya koyuyordu.

Jongin:Neyin var senin geldiğinden beri yüzük asıktı. Mark denen herif yüzünden değildir umarım.

Soo:Saçmala sevgili ben seni seviyorum.
Sadece onun için yaptığım saçmalıklar için üzülüyorum.

Jongin:Geçmişi unut geleceğimize odaklan.

Tao benden günah gitti deyip Krisin yanına gelmişti. Krise nedense sıcak basmıştı.

Tao:Merhaba arkadaşlar Kris benimle dans eder misin?

Kris:Şey ben mi?

Chanyeol:Kris hadi sabırsızlıkla bekliyorum.

Kris: Tao şimdiden anlaşalım eğer ayağıma basarsan dans falan yok.

Tao:Tamam paşam.

Chen:Bugün paşam diyen yarın neyse bende kalsın.

Tao ve Kris dans etmeye başlamıştı. Dans edenlerde durup onları izlemeye başlamıştı. Krisin sürekli Tao'nun ayağına basması ve müthiş ters döndürüş hareketi ile herkesi güldürmeyi başarmıştı.

Kris:Tao inlemeye devam edersen sonu yatak odası olacak.

Tao:Sende ayağıma basma

Yorumlarınızı bekliyorum.


sͩtͤaͣlͭkͪerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin