44

751 39 1
                                    


"Sana, I can explain."

I continued walking faster, with my tears dropping from my eyes. My heart really broke into a million of pieces. Baka trillion pa nga.

When he grabbed my hand, humarap ako sa kanya. Bahala na kung haggard ako dahil sa mga luha ko. "Sana, let me explain. Please." He begged. I wiped my tears and gulped the lump on my throat.

"There's nothing to explain, Tae. Nakita ng dalawang mata ko ang nangyari." Sabi ko sa kanya, and my tears just kept falling. I tried to walk away pero hawak niya yung wrist ko.

"Let me go, Taehyung." I pleaded. Taehyung shook his head, disagreeing of what I want him to do. His tears also keep falling, and it fucking breaks my heart so much. I want to comfort him but, he cheated on me. He cheated on someone who is trying to kill me.

"Ayoko, Sana. Don't go. Stay with me." He begged. I can see the sadness in his eyes, pero binawela ko lang yun. I felt like I was walking on a Produce 48 stage, feeling like I won the Rank 1. Pero iba ito, puro lungkot lang ang nararamdaman ko.

When his grip loosened, iyon na yung oras para tumakbo ako. I ran as fast as I could, without looking back. I know I did everything in our relationship, tapos ganun lang ang matatanggap ko?

Parang building lang na kulang ng foundation. Isang lindol lang, matutumba na.

bestfriends - tsn.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon