Jeg har akkurat flyttet til LA. Jeg bor i en liten blokk sånn fem minutter utenfor sentrum. De fleste som bor er er gamle mennesker og småbarnsfamilier.
Det bor noen gutter på min alder i leiligheten over meg og men de har jeg ikke hilst på enda.
________________________________________
SOFIE POV.
Jeg våknet av meg selv og gikk ut av sengen. Jeg gikk bort til klesskapet mitt og tok en hvit singlet og et blomstrete skjørt på meg. Jeg gikk inn på vadet og greide igjennom håret mitt før jeg flettet det ned langs siden. Jeg tok på maskara og litt eyeliner og så gikk jeg ut på kjøkkenet. Jeg tok ut brødet og smurte litt nutella på en skive og satt meg ned for og spise.
*hopper over når hun spiser"
Jeg hentet nøkkelen til postkassen min. Jeg ventet nemlig på et brev fra en musikk skole som jeg hadde sent søknad til om og få begynne på etter sommeren. Jeg lukket døren igjen bak meg og gikk bort til postkassene. Jeg åpnet min og så et brev. Det var det jeg hadde ventet på. Jeg lukket postkassen igjen og skulle til og gå, da jeg krasjet inn i noen.
"Ojj, sorry det var ikke meningen" sa jeg. "Det går fint, det var ikke din feil" sa en kjent stemme. "Jeg er Cameron forresten" la han til. Det var da det gikk opp for meg hjem det var. Jeg så opp og møtte et par kjente, mørkebrune øyne "d-du er han fra vine! åå jeg elsker vinsene dine" sa jeg og smilte til han. Han smilte tilbake og lo.
"såå, hva heter du?" Sa han og smilte. "Oj det glemte jeg og si, jeg heter Sofie" sa jeg og lo litt av meg selv. "ehm, vil du komme opp til oss på middag idag? Vi er jo de eneste kidza her så vi kan jo likesågodt bli kjent" sa han med et smil på munnen. "Ja, når skal jeg komme opp?" spurte jeg og gjengjelte smilet hans. "klokken 7?" svarte han, jeg sa meg enig. "Vel, det var hyggelig og snakke med deg men jeg må komme meg opp til de andre og få startet på middagen, siden vi må jo ha noe ordentlig hvis vi først får besøk" sa han og lo. "Vi sees snart da" la han til. Han ga meg en klem og løp opp trappene"
Jeg smilte litt for meg selv før jeg gikk inn i leiligheten igjen for og gjøre meg klar.
CAMERON POV.
Jeg løp opp trappene og inn i leiligheten. "GUTTER? ehm, vi får en jente på middagsbesøk om 2 timer så vi må se til og få orden på dette stedet" sa jeg og stirret på rotet. Alle guttene bare så på meg før Nash brøt stillheten. "Hvem er denne jenten som skal komme på besøk? sa han. "Den nye jenten som har flyttet inn under" sier jeg. "så, hva om Johnsen, meg og Matt lager mat og resten rydder?" La jeg til. Alle sa seg enige og vi satte i gang.
"Så hva skal vi lage?" sa Jack j. "Vi kan vel bare lage pizza eller noe sånt?" sier Matt. Alle var litt uenige men tilslutt så ble det pizza
* skipper matlagingen *
det ringte på døren og jeg løp for og åpne. Jeg ga Sofie en klem og inviterte henne inn og tok hun med meg inn i stuen. "Gutter, dette er Sofie" sa jeg og presenterte hun for alle guttene. Guttene presenterte seg tilbake og alle ga henne en klem.
SOFIE POV.
Guttene presenterte seg selv og jeg fikk en klem av alle, jeg er jo en fan så selvfølgelig så ble det jo litt stas.
Vi satte oss ned og spiste pizzaen og snakket om alt og ingenting. Jeg bare elsker humoren og personligheten til disse guttene. Alle var helt herlige.
* hopper til slutten av kvelden*
Cameron fulgte meg til døren etter jeg hadde sagt hade til alle. "Så, vil du gå ut imorgen?" Spurte han meg og jeg så han rødmet litt. "jaa, så kan du få nummeret mitt så kan du ringe meg." sa jeg og la nummeret mitt inn på telefonen hans. "Sees imorgen da" Sa han og klemte meg.
Jeg gikk ned trappene, når noen tok meg på skulderen. Jeg snudde meg og så Matt. "Ehm, jeg lurte på om du ville gå ut ellernoe sånt imorgen?" Sa han og smilte. "Ehm, Cameron har liksom allerede spurt meg, men vi kan jo være sammen på fredag da?" sa jeg og smilte. Jeg så at smilet hans forsvant når jeg sa Cameron. Han smilte ett falskt smil og sa seg enig at vi skulle være sammen på fredag.
Jeg gikk videre bortover gangen og inn i leiligheten min. Jeg tok av sminken og skiftet til pysjen før jeg gikk og la meg.
YOU ARE READING
Blessed
FanfictionSofie Sommers har nettop flyttet til Los Angeles på egenhånd. Hva skjer når hun en dag er for og hente posten, og dulter inn i sitt store idol, og hva skjer når hun må velge mellom 4 gutter? les for og finne ut.