20

2.9K 165 6
                                    

Lovin: Neler oluyor?

Karissa: Calum'un saçma koruma hareketleri

Lovin: Bu Calum'un işine gelmiyor ama

Lovin: Yani biliyorsun, neredeyse herkes çıktığınızı düşünüyor. Calum onaylıyor sen inkar ediyorsun ama Calum başka hiçbir kız ile görüşemiyor

Karrisa: Biliyor musun, hiç umurumda değil. Kendisi seçti bunu. 

Lovin: Calum ne zaman bunu yapmaktan vazgeçecek. Gerçekten yiyişmek için senin bizim evi kullanmadan sıkıldım.

Karissa: Hahah ben de.

Karissa: Colin hiçbir şey söylemedi.

Lovin: Colin inanılmaz yakışıklı. Bunu biliyorsun.

Lovin: Sana olan ilgisini bence partide de çok güzel bir şekilde gösterdi. 

Karissa: Nereye varacaksın merak ediyorum?

Lovin: Karissa, bilmiyorum. Colin, çok sığ duruyor. Sporcu klişesi. 

Karissa: Sence benimle takılmak falan mı istiyordur?

Lovin: İlk görüşte aşık olan romantiklere benzemediği kesin Karissa.

Karissa: Benim de istediğim aslında biraz takılmak. Fakat bizim okulda.

Lovin: Evet, çıplak fotoğrafların onda güvende olacağını sanmıyorum. 

Karissa: hahahahahahahahah bence kimsenin değil haha

Lovin: Şşş büyüyü bozuyorsun hahahah

Karissa: Ödevi yaptın mı?

Lovin: Karrisa, belki de uğraşır.

Lovin: Tabii ki yapmadım Karissa.

Karissa: Nasıl yani?

Lovin: Yani bilmiyorum belki uğraşır. Sonuçta onunla konuştun değil mi? 

Karissa: Aslında konuşmaya çalıştım ama kırıldığından falan bahsetti durdu. 

Lovin: O zaman gerçekten onun gitmesine izin ver. 

Karissa: Neden? 

Lovin: Calum'dan korkuyor. İlk başta uğraşır diye düşündüm ama şu an düşünmüyorum. 

Karissa: Calum'un ona bir şey yapacağından korktuğunu mu düşünüyorsun?

Lovin: Elbette. Bir çocuk benim dolabıma 'Sürtük' yazısı astığı için Luke ile beraber gidip iç çamaşırını dolaba sıkıştırmışlardı. Yazık, çocuğun testisleri morarmıştı. 

Karissa: Hahahah gülmemeliyim ama hayatımın en güzel günü falandı hahaha

Lovin: Yani konu arkadaşlarımız olunca hepimiz çok farklı oluyoruz. Biz de tuvalette Ash'ın eski kız arkadaşı ile kavga etmiştik. 

Karissa: Colin, Calum'u karşına alacak biri gibi durmuyor.

Lovin: Bence de.

Lovin: Luke geldi seni de alalım mı?

Karissa: Hayır, ödev yapıyorum. 

Lovin: Grşrz.

Karissa: Okulda.



Calum Hood and Karissa Outhan are not together anymoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin