Sabah 8 gibi uyandım,hemşirenin bana getirdiği kahvaltıyı yedim ve üstümü değiştirdim bugün bahçede gezmek istiyorum.
Üstümü değiştirip yavaş yavaş aşağı inmeye başladım.Jungkook geldi aklıma,ismi jungkook'tu herhalde.
Bahçede biraz dolaştıktan sonra bir banka oturdum.Düşünmeye başladım,hastaneden taburcu olabilirdim ama çevremdeki insanlara zarar vermeyi istemiyorum veya onları üzmeyi.Bi yandan da hayatımın hastane köşelerinde geçmesini istemiyorum.Ben bunları düşünürken yanıma biri oturdu.Kafamı çevirip baktığımda jungkook olduğunu gördüm.
"Nasılsın?"dedi.
"İyiyim sen nasılsın jungkook"
"İyiyim sen neden buradasın?"dedi.Cevap vermedim çünkü kanser olduğumu bilmesine gerek olduğunu düşünmüyorum.
"Peki zorlamıyorum,söylemek zorunda değilsin eun ra."beni anlayışla karşılayan ilk defa biri.Gerçekten arkafaş olunacak biri.
"Sen neden buradasın?"dedim.Derin nefes aldı.
"Büyükannem dün vefat etti.Bugün diğer işlemleri halletmeye gelmiştim."dün o yüzden o kadar hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.İçim acıdı ve onun bu kadar güçlü olabilmesi...Sonra bende onu biraz güldürmek amaçlı konular açtım ama farkına varmadan kanser olduğumu söyledim.Bana ciddi misin bakışı atarken sadece gülmekle yetindim.
"Yani ben üzgünüm bilmeni istemedim."dediğim zaman gözlerim dolmuştu.Sonra ellerimi tuttu.
"Sen benim en iyi arkadaşımsın seni iyileştirebilmek için elimden gelenin fazlasını yapıcam."dediğinde donup kalmıştım.
"Heyy eun ra hayatta mısın acaba."ben hala öylece duruyorken bir anda yanağımdan öptü.NEEEE!!!!!! O BENİ ÖPTÜ!!!! Kendime geldiğim an hemen cevap verdim.
" Evet en iyi arkadaşız."diyebildim sadece sonra hastaneye doğru yürümeye başladık.O işlemleri halletmek için veda etti ve gitti.Bende odama gittim ve uyumaya çalıştım ama sadece çalıştım.İlla beni öpmesi mi gerekirdi yaa insan bi dürtükler.Neyse bende televizyon izlerim hem belki uykum gelir.Yarın burdan çıkmayı planlıyorum çünkü.•
•
•
•
~~~~~~~~~
Vote vote vote pls...