Sarılalım mı?

52 8 2
                                    

Sabah enerjik bir şekilde kalktım ve kahvaltı ettim.Kitap okurken mesaj geldi.
jjk:************* kafesinde buluşalım.
eun{ra}:tmm.
Hazırlanmaya başladım.Ama bir o kadar da heyecanlıyım.
Bir saattir ne giysem diye dolaba boş boş bakıyorum.Güzel olmam gerek sonuçta ilk arkadaşımla ilk buluşmam.

Güzel olmam gerek sonuçta ilk arkadaşımla ilk buluşmam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz mini oldu ama güzel oldum bence.Telefonumuda alıp kafeye doğru yürümeye başladım.Evime yakındı.Kafeye girdiğimde etrafa bakındım,jungkook ve bir tane kız oturup kahkahalar eşliğinde konuşuyorlardı.Açıkçası kıskanmadım da değil.
Yanlarına gittiğim zaman jungkook ayağa kalkıp;
"Hoş geldin,bu arkadaşım soo min,soo min bu arkadaşım eun ra."
Kızın elini sıkıp jungkook un yanına oturdum.Yaklaşık 2 saattir buradayız ve sadece ikisi beraber gülüp,konuşuyorlar.Yavaş yavaş sıkılmaya başladım,sanki ben burda değilmişim gibi davanıyolar.Soo min in telefonu çaldı ve gitmesi gerektiğini söyledi,içimden bir ohh çektim doğrusu.
"Sahile gidelim mi?"dedi büyük bir hevesle.Sabahtan beri burdayım benimle hiçbir şekilde konuşmadı.Şimdi gelmiş soholo godolom mo? diyo.
"Kusura bakma ama ben kanser hastasıyım,senin için buraya kadar geldim ama tek kelime dahi etmedin,dediğim gibi kanser kolay bi hastalık değil çabucak yoruluyorum,senden ilgi beklemiyorum ben kimseden ilgi almadım zaten şuan gerçekten boşu boşuna yoruldum eve gidip uyumak istiyorum kusura bakma ama diğer arkadaşlarınla buluşucağın zaman beni asla çağırma."dedim.Bi an duraksadı,düşündü biraz sonra kolumdan tuttu ve dışarı çıkardı.Bir anda caddenin ortasında bağırmaya başladı.
"TANRIM BEN DÜNYA GÜZELİ BİR KIZI YORDUM LÜTFEN BENİ AFFETSİN!!!!"herkes bize bakıyodu o kadar utanmıştım ki söylediklerini sindirmeye çalışıyodum.BİR DAKİKA BİR DAKİKA o daha demin banaaaa dünya güzeli mi dedi.Tanrımmmm.Hafif tebessüm ettim ona sonra bana;
"Sarılalım mı?"dedi.Ağzından çıkan kelimeler belkide beni en mutlu edicek şeydi.Gözlerime öyle içten ve duygusal bakıyodu ki,bi de o tavşan dişlerini göstere göstere gülüyodu.Hangi insan dışı varlık bu mükemmelliğe hayır derdi ki!!!!
"Sarılalım"dedim cılız bir sesle.Sonra kollarını açtığı gibi koştum,güven veren o sıcak kollara...
Şimdi anladım ki sen benim ilacımsın.Sen vazgeçilmezsin.Sen benim euphoria'm'sin...

💜💜💜💜
💜
💜💜💜💜
💜
💜💜💜💜

💜 💜
💜 💜
💜 💜
💜 💜
💜💜💜💜

💜💜💜💜
💜 💜
💜💜💜💜
💜
💜

💜 💜
💜 💜
💜💜💜💜
💜 💜
💜 💜

💜💜💜💜
💜 💜
💜 💜
💜 💜
💜💜💜💜

💜💜💜💜
💜 💜
💜💜💜💜
💜💜
💜 💜
💜 💜

💜
💜
💜
💜
💜

💜
💜 💜
💜💜💜
💜 💜
💜 💜

💜💜💜💜💜
💜 💜 💜
💜 💜 💜
💜 💜 💜
💜 💜 💜
Evet gençler duygusal bölümlere az kaldı.Bol bol ağlayın ne diyim ködlmdmleös.Bölümleri elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışıcam şimdilik
~Annyeong...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Euphoria'm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin