Το πιο περίεργο χόμπυ

156 18 5
                                    

Μερικοί ανθρωποι έχουν περίεργα χόμπυ. Για παράδειγμα, μια μερίδα ατόμων (όπως εγώ) έχει σαν χόμπυ να πειράζει τον συντρόφο του. Όταν εκείνος που δέχεται το ανέλεητο πείραγμα, φτάσει στα άρια του εαυτού του δεν φωνάζει αλλά πρώτα γελάει σαν υστερική φώκια που παθαίνει εγκεφαλικό και στην συνέχεια ανταποδίδει.

Κάποιοι άλλοι απολαμβάνουν να παρενοχλούν τους συνανθρώπους τους (γνωστούς ή ακόμα και αγνώστους). Αυτή η παρενόχληση είναι κοινώς γνωστή ως bullying.

Όσο λαμβάνουμε υπόψιν μας τέτοια άτομα τόσο πιο επίμονα γίνονται. Είτε επειδή ζηλεύουν αφόρητα και δεν θα σταματήσουν μέχρι να μας καταστρέψουν ή μέχρι να νιώσουν ανώτεροι μας, είτε επειδή η ζωή τους είναι βαρετή και δεν έχουν να ασχοληθούν με κάτι καλύτερο.

Δυστυχώς για εμάς και ευτυχώς για τους bullies υπάρχουν πολλά είδη εκφοβισμών. Δεν είμαι καμιά διαδυκτιακή εγκυκλοπαίδεια και ως συνεπακόλουθο δεν θα αρχίσω να τα αναλύω. Θα επικεντρωθώ στο bullying που δέχονται μερικά άτομα στην συγκεκριμένη εφαρμογή.

Μία συγγραφέας (ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε) σκέφτεται να σταματήσει να γράφει το βιβλίο της λόγω της αρνητικής κριτικής που λαμβάνει από ενοχλητικά άτομα. Αν το κάνει, τότε θα δώσει την ικανοποίηση στους bullies. Και αυτο είναι το τελευταίο πράγμα που επιθυμούμε.

Ας μην λάμβανουμε υπόψιν μας τέτοιους ανθρώπους. Κάποια στιγμή θα βαρεθούν να μας ενοχλούν, να μας πληγώνουν και να μας κάνουν τα νεύρα κρόσσια. Αν δεν βαρεθούν τότε είναι αξιολύπιτοι. Προφανώς αυτοί δεν βρήκαν το πραγματικό νόημα της ζωής. Διασκεδάζουν με το να παρενοχλούν τους άλλους. Κάτι καθόλου υγιές και καθόλου εποικοδομητικό.

Κρίσεις Φιλοσοφίας #FMSCWhere stories live. Discover now