Το νόημα της ζωής

391 27 10
                                    

Πολλές φορες αναρωτήθηκα ποιο είναι το νόημα της ζωής. Μέχρι που σήμερα, καθώς σκεφτόμουν σκηνές απο το αγαπημένο μου βιβλίο, το ανακάλυψα. Ανακάλυψα ότι τα μικρά πράγματα που με κάνουν ευτυχισμένη δίνουν νόημα στην ζωή μου. Και αυτά δεν  είναι άλλα εκτός από το πείραγμα που κάνω ή μου κάνει το αγόρι μου, τις ώρες που παιρνώ με την αδελφή μου καθώς βλέπουμε παρέα τις αγαπημένες μας σειρές, τις οικογενειακές στιγμες, το χαμόγελο που εμφανίζεται στα χείλη των φίλων μου όποτε λέω κάποιο αστείο, τα παιχνίδια με το κατοικίδιο μου, το γράψιμο. Μπορώ να βρω περισσότερα παραδείγματα. Όμως μετα θα αρχίσετε να με βαριέστε. Και αν αρχίσετε να με βαρίεστε, θα προσπεράσετε την πρώτη μου απόπειρα να σας παραθέσω μερικές απο τις πιο βαθιές μου σκέψεις.

Το εγχείρημα μου είναι δύσκολο. Το ξέρω. Όπως ξέρω ότι μερικοί θα με κρίνετε αρνητικά. Οι άνθρωποι που ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο έχουν ως καθήκον να ρισκάρουν.

Εξάλλου σε περίπτωση που δεν ρισκάρουμε θα μείνουμε με την απορια. Τι θα γινόταν αν...? Θα με έκανε πραγματικά ευτυχισμένη? Θα έδινε νόημα στην ζωή μου? Ή θα με κατέστρεφε?

Μπορεί μερικοί από εσάς να μην έχετε την αντοχή να ρισκάρετε. Μπορεί να φοβάστε ότι θα αποτύχετε. Όμως η αποτυχία μας υπενθυμίζει ότι οι άνθρωποι δεν είναι φτιαγμένοι να νικάνε πάντα. Αν νικούσαμε πάντα δεν θα είχε νόημα μια μικρή νίκη. Δεν θα αγωνιζόμασταν για ένα καλύτερο αύριο. Δεν θα φυλάγαμε τα μικρά πράγματα που μας κάνουν ευτυχισμένους σαν θησαυρό. Απλά θα ζούσαμε ξέροντας πως ότι και αν κάναμε θα είχε πάντα το αποτέλεσμα που θέλουμε. Ακούγεται ιδανικό. Το τέλειο κρύβει παγίδες. Θάβει την ελπίδα. Θάβει το νόημα της ζωής.

Κρίσεις Φιλοσοφίας #FMSCTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon