Αγάπη, τι δύσκολο πράγμα (1)

231 22 3
                                    

Ο πόνος. Μία λέξη που κρύβει τόσα πολλά αρνητικά συναισθηματα. Ο πόνος της απώλειας. Ο πόνος της εγκατάλειψης. Ο πόνος ενός τραύματος. Ο πόνος της καρδίας. Λόγω μιας αγάπης. Μιας αγάπης που ελπίζαμε πως θα μας γέμιζε χαρά αλλά τελικά μας γέμισε πόνο.

Παιρνάω απογοήτευση. Όχι ερωτική. Απογοήτευσα τον εαυτό μου. Έδωσα τα πάντα σε ένα άνθρωπο και αυτός το μόνο που έκανε σήμερα ήταν να με πληγώσει. Συναισθηματικά.

Και εγώ αντί να φύγω να σωθώ, βυθίστηκα όλο και περισσότερο στα καστανά του μάτια. Άραγε γιατί? Δεν είμαι άνθρωπος που έχει σχέση απλά για να λέει ότι έχει κάποιον στον πλευρό του. Οπότε γιατί? Επειδή ο τσακωμός μας έγινε για ένα ασήμαντο λόγο? Επειδή σκέφτομαι όσα περάσαμε μαζί? Επειδή τον αγαπώ?

Αυτή η αγάπη είναι ένα ύπουλο κάθαρμα. Αλλά ταυτόχρονα είναι το πιο γλυκό νέκταρ της γης ολόκληρης. Μπορεί να σε παρασύρει στα κύμματα της με μόνο λίγα βλέμματα και μερικές σκόρπιες κουβέντες.

Υπάρχουν πολλά είδη αγάπης στον κόσμο. Όμως η πιο δυσεύρετη από όλες και εκείνη που μας παιδεύει περισσότερο είναι η ανιδιοτελής αγάπη που μπορεί να μας προσφέρει ένας σύντροφος. Ο έρωτας. Το πάθος. Συνδυασμένα όλα μαζί. Αρμονικά. Κρατώτντας χεράκι χεράκι τον σεβασμό, την κατανόηση, την συζήτηση.

Όπως λέει και ένα γνωστό τραγούδι: 'αγάπη, τι δύσκολο πράγμα'. Για αυτό μην δειλιάζεται. Μην αφήνεται τον φόβο σας να ξεριζώσει την αγάπη. Παραδοθείται στις πεταλούδες που πολιορκούν το στομάχι σας ελεύθερα. Μία φορά ζούμε.

Η αγάπη μοιάζει με ταξίδι. Τις περισσότερες φορές μοιάζει με κρουαζιέρα σε φουρτουνιασμένη θάλασσα. Όμως θα το ξεπεράσουμε. Όχι με τον χωρισμό.

* Υ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


* Υ.Γ. 1 Αν κάποιος θέλει να δει τις σκέψεις μου για ένα συγκεκριμένο θέμα, τότε ας μου το γράψει ως σχόλιο εδώ.

*Υ.Γ. 2 Στο επόμενο κεφάλαιο θα ανεβάσω μια ποιητική προσπάθεια που έχει σαν θέμα την αγάπη.

Φιλάκια xxxx

Κρίσεις Φιλοσοφίας #FMSCOnde histórias criam vida. Descubra agora