Markson~ GOT7

332 16 10
                                    

Cuplul: Jackson și Mark
Gen: Fantezie . (Nu am mai scris fantezie,deci sper sa fie bine)
Pentru: parola256
Personaje secundare: BamBam, Jb și Suga

Vreau sa imi cer scuze de acum pentru acest text . Fantezia nu este genul meu . Mi-am demonstrat singura .

—Razboiul este aproape conte Tuan. Ce veti face cu tradatorul ? Sa aranjez ceva ?
—Voi avea grija personal de el , nu te ingrijora. Nu va uita prea curand coltii mei .
—Suna bine deja domnule. O sa ma retrag acum .
Spune slujnicul, cerand permisiunea de a parasii incaperea .
Contele doar ranjeste in coltul gurii,lasand la vedere dantura perfecta si desigur minunatii colti specifici vampirilor.
—Ce vrei sa faci acum conte Tuan ? O sa imi arzi trupul pur si simplu ?
—Sugerezi o alta pedeapsa domnule Wang ?
Spune contele aplecandu-se langa prizonierul, ce statea prabusit la pamant, datorita puterilor scazute.
—O sa uiti totul ... Mark?
Spune acesta, accentuandu-i numele mic al contelui, atragandu-i acestuia atentia.
—Indraznesti sa imi folosesti numele ?
Se intoarce intr-o fractiune cu fata la prizonier, privindu-l in ochi. Adevarul este ca privirea lui te strapungea pana in capatul oaselor, cand avea de transmis ceva, mai ales frica .
—De ce o mai lungim atat? Da-mi foc odata!
Spune baiatul blond, de pe podea, sarurandu-se de presiunea pe care o punea Mark asupra lui.
—Nu se ajungea aici daca nu te dovedeai a fi un tradator marsav.
Spune contele privindu-l dezgustat.
—Nu te mai uita cu privirea aia la mine . Sti ca ma doare .
—Ah, te doare ? Ce sa vezi ? Ai si tu sentimente ?!
Striga Mark enervat la culme, ceea ce il alarmeaza pe unul dintre fratii sai mai mici, Im Jae Bum.
—Mark, tata te cauta de zori.Vrea sa stie daca ai terminat treaba .
—Spune-i ca in zece minute este aranjat .
Ii transmite apoi paraseste incaperea.
—Deci el a spus asta . Constata Jackson, privindu-l pe omul din fata lui.
—Am o oferta pentru tine . De nerefuzat . Pana la urma ne distram amandoi nu ?
—Te ascult .
—Te las in viata, insa va trebui sa devii marioneta mea sexuala .
Spune Mark ranjind, specific lui.
—Oh,pana acum am fost altceva ?
—Ai zece secunde sa te gandesti .
—Accept.
Spune baiatul fara a pierde timpul .
—Ia asta . Spune intinzandu-i un telefon . Ai acolo numarul meu si a lui Yoongi. Te va conduce la o casa veche si ma astepti acolo. La miezul noptii voi urca pe fereastra .
—Bine atunci, Romeo. Te astep la fereastra mea .
—Daca ai terminat cu glumele, pleaca pana nu imi bag coltii in gatul tau .
—Ti-a luat-o altcineva inainte.
Spune blondul apoi sare de la fereastra luand-o la fuga prin padure.

Miezul noptii se apropie cu pasi marunti, anunțând  totodata intalnirea celor doi .
—M-ai asteptat mult ?
Spune Mark aparand pe fotoliul din camera .
—Nici nu ai idee. Aveam degand sa termin aici, insa inima imi este slaba . Am incercat de prea multe ori sa te omor pe la spate, ca un las, incat cel ranit am ajuns tot eu .
—Ce zici acolo? Ce ai facut ?!
Striga Mark scotandu-si coltii la vedere, ochii lui de culoare caprui transformandu-se intr-un rosu aprins.
—Am realizat ca ranindu-te pe tine, ma raneam singur. Iti zic ca te iubesc ce e greu de priceput?!
Spune blondul aruncandu-se deasupra lui Mark, cazand amandoi pe pat. Il priveste pentru doua secunde in ochi, apoi il saruta salbatic, rupandu-i tricoul de pe el .
—Esti prea sexy cand esti nervos !
Spune Jackson, tragand de cureaua pantalonilor lui Mark, nemaiavand rabdare.
Era excitat la maxim. Isi dorea sa fie unul atunci si acolo. Fara a mai pierde timpul cu cuvinte inutile .
—Arata-mi ce stii sa faci !
Spune Mark lasandu-se condus de Jackson ce ardea de placere . Hainele lor erau imprastiate prin toata camera, fiindu-le martora doar luna la noaptea lor salbatica .
—Stau deasupra.
Spune Jackson strangandu-i talia celuilalt ce statea acum cu spatele la el, aplecandu-se usor , ducandu-l pe blond pe culmile placerii.
—Mai repede !
Striga Mark, gemand de placere .
—Nu te abtine . Nu e nimeni aici .
Spune Jackson continuandu-si treaba .
Zis si facut . Gemetele lor erau auzite doar de ei insisi. Nu mai era nimeni acolo . Erau doar ei doi si luna . Asternuturile au cazut  ca um fulg de zapada peste trupurile lor transpirate.
—Mai repede Mark! 
Tipa Jackson, fiind randul sau sa stea dedesupt .
—Nu mai pot tine .
Spune Mark, apoi isi da drumul , creandu-i celuilalt un val de placere.

Dimineata ii gaseste in aceleasi asternuturi, stand imbratisati.

—E dimineata. Trebuia sa fi acasa .
Il anunta Jackson, pe cel ce dormea la pieptul sau .
—Mai stau doar putin .
Spune acesta urcandu-se peste blond , clatinandu-se in poala lui, exitandu-l pe acesta . In incercarea lui de a trece cu vederea placerea provocata de atingerile celuilalt, Mark incepe sa ii atinga corpul gemand usor atunci cand membrul lui Jackson ii atinge corpul .

—Asta  vrei ?

Spune blondul apoi se intoarce, fiind deasupra celui mai mare in varsta punandu-si mainile in pantalonii sai , strangandu-l de fese .

—Inca o data .

Spune Mark .


Yaaaaa. Doamne ce ciudat m-am simtit sa scriu capitolul asta ! Nu le am cu fantezia sau cu asemenea scene, dar mai ciudat a fost ca m-am gandit la Chanbaek cand am scris :))))
Ohh, eu si vampirii nup .
Si atat de scuuuurt !
Nu am scris prea mult legat de fantezie insa chiar nu am stiu ce sa scriu .
Imi pare rau !
미안하다 !

Kpop-One ShotsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum