"Bu Tony Stark. Stark endüstrinin sahibi." Scott önüne koyulan resme bakıp kendi kendine güldü. Tony Stark'ı tanımayan mı vardı ki? Bir de üstüne özenle çektikleri resimleri gösteriyorlardı.
"Ne olmuş yani?" Adam masasında ileri doğru eğilip Scott'a sert olduğunu düşündüğü bakışları attı.
"İşini yapacaksın, senin güzel yüzünü görmeye çağırmadık herhalde."
"Tamam... Ne getireceğim sizin için?" Karşısındaki yüz tatmin olmuş gibi gülümseyip arkasına yaslandı.
"Aslında büyük bir anlaşma yapmak istiyoruz." Scott'ın dikkatle dinlediğini görünce devam etmişti.
"Bilgi en büyük hazinedir, derler Bay Lang. Bize getirmenizi istediğimiz şey tam da bu. Ama sadece bir sefere mahsus bir şey istemiyoruz. Bay Stark'a bizim için yakın olacak birileri lazım, anlarsınız ya."
"Ben ajan değilim hır-" Scott itiraz edeceği sırada masanın altından para dolu bir çanta çıkarıp açmış ve önüne koymuştu.
"Bize getireceğiniz her bilgi için bu kadarı yeterli mi?" Scott bir süre çantaya daha sonra adama baktı. Ajanlık sakat bir işti ama hırsızlık da öyle değil miydi zaten?
"Deneyebilirim." Kafasını sallarken adamın yüzü tekrar asılmıştı.
"Denemeyin Bay Lang. Yapacaksanız yapın. Dışarıda bir sürü bu işi yapacak adam var. Sizi her işi layığıyla yapmanıza güvendiğim için çağırdım." Scott tekrar kafasını sallamış ve adama elini uzatmıştı. Yüzünde tekrar tatmin olmuş bir ifade oluşurken uzatılan eli tuttu.
"Elimden gelenin en iyisini yapacağıma emin olabilirsiniz."
...
Bunu niye yazdığımı bilmiyorum ama boş boş oturmuş düşünürken bir anda bunları shipleyesim geldi sonumuz hayır ola 🙄
Hayır ne düşünürken aklıma geldi bu onu da hatırlamıyorum
Garip
Dkmssmmsmssmndmsmancms
Biraz buraya eriyoruz genşler
Sonra da biraz buraya
Siz buraya erimeseniz de olur ben yeteri kadar eridim