Scott en azından bir karşılaşmaları olmasını planlamıştı ama Tony onun için işleri oldukça kolaylaştırıyordu. Doktor bacağını muayene ederken gereksiz derecede yüksek bir ses tonuyla bağırmıştı ve doktorun olduğu kadar Tony'nin de garip bakışlarına maruz kalmıştı.
"Bana bir şey varmış gibi gelmedi. Bir de röntgen çektirsek daha iyi olacak sanırım."
"Bay Stark, sizi daha fazla meşgul etmek istemem..." Tony omuz silkerken pek de rahatsız görünmüyordu ama Scott öyle olmasını diliyordu çünkü bütün numarası buraya kadardı.
"Zaten bugün hiç çalışasım yoktu. Ben gidip kayıt yaptırayım." O, odadan çıkar çıkmaz doktora dönmüştü.
"Bacağımı kırık göstermek için ne kadar istiyorsun?" Adam, sorduğu soruyla ona anlamsız bakışlar atmaya başlamıştı.
"Bana sahtekarlık mı teklif ediyorsunuz?"
"Küçük bir iyilik diyelim." Scott sevimli gözükmeye çalışarak gülümsedi ama onun küçük bir çocuk olmadığı, doktorun da pek kanacak biri olmadığı oldukça aşikardı.
"Alt tarafı biraz alçıya alacaksın yani ne kadar-" Adamın sert bir şekilde attığı bakışla sessizce yerinde oturmaya devam ederken Tony geri dönmüştü.
"Tanrım! Ne demek bu halde çalışamam? Ama... Ama işimden kovulurum! Doktor lütfen iyileşeceğimi söyleyin. Patronum çok sert bir adamdır, beni kesin kovar!" Scott muhteşem oyunculuk yeteneğiyle ayılıp bayılır gibi numaralar yaparken doktor kadar Tony de ona şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Ben öyle bir şey-" Scott sesli bir şekilde ağlamaya başlayıp adamı susturmuştu.
"Pekala... Benim gitmem gerekiyor. Seninle ilgilenmelerini söyledim. Eğer bir şeye ihtiyacın olursa..." Tony'nin ona uzattığı, numarası bulunan kartı alırken zafer gülümsemesi yapmamak için kendini zor tutuyordu.
"İstediğin zaman arayabilirsin." Tony omzuna teselli verircesine hafifçe dokunup odadan çıkmıştı.
"Sana ihtiyacım kalmadı bay çok dürüst." Scott doktora sanki suçlar gibi gözlerini kısarak bakıp odaya girdiğinin aksine gayet sağlam bir şekilde, adamın garip bakışları eşliğinde çıktı.
...
Of yazabilsem bununla ilgili kafamda öyle güzel planlar var ki skdmdmxm
Güzel dediğim de kaosluk skddmdm
Sen diyor ben olmak kırk dokuz ben inanmıyor sana pis yalancı
😏