the dark side of the internet

479 51 59
                                    

Lütfen sesli mesajınızı bırakınız.

"Imm Jungkook. Ne zaman geleceksin bilmiyorum ama lütfen erken gelmeye çalış. Imm bu kadar."

Telefonu kapattım ve bilgisayarın başına oturdum. Bilgisayar sadece bozulsa mükemmel olurdu.

Ama biliyordum. Bilgisayarın içinde yeni biri vardı. Telefona bakarken bilgisayardan ses geldi.

x.o:

Korkuyor musun?

kth:

Sen kimsin? Nasıl yazdın bana?

x.o:

Korkma. Beni tanıyorsun

kth:

Jungkook bu hiç komik değil!

x.o:

Ben

O

Değilim

kth:

Sen kimsin?

x.o:

Ben belki bir hiçim

Belki bir umut

Belki bir psikopat

Belki bir melek

Belki bir şeytan

Ben her şeyim

Dışarıda görsen hakkımda düşünmezsin bile

Ama ben buradayken

En güçlü benim

Ben internetim

Ben internetin karanlık yüzüyüm

kth:

Ne

İnternet misin

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

x.o:

:)

Bilgisayar ekranında cam kırılma efekti belirince geriye doğru atladım.

"Bu ne be."

Ekranda biri belirmişti. Kameraman açıktı fakat ekrandaki kişi ben değildim. Benim evimde,benim sandalyemde oturan kişi ben değildim.

"Se-n k-..imsin?"

"Dedim ya ben internetim."

Gözlerimi ondan alamıyordum. Saçları yeşil ile mavi arası bir renkti. Gözleri küçüktü. Minicik.

Yüzünde maske vardı. Görebildiğim kadarıyla süt gibi beyazdı.

"Bilgisayarıma nasıl girdin?"

"Sadece senin değil çoğu kişinin bilgisayarına giriyorum. Canım sıkılıyor başkalarının neler izlediğinde bakıyorum. Ama ilk defa biriyle görüntülü konuşuyorum."

"Ne tesadüf."

"Efendim?"

"Bir şey demedim. Adın ne?"

"Yoongi."

Beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Avucumun arasında ki kola bardağını sıkmaya başlamıştım.

"Sen?"

"Evet ben oyunda ki karakterim. Oyun gerçek."

"Ne bir dakika o oyun gerçek mi? Yani gerçeklerden mi esinlendin. Yani oyunda ki her şeyi yaşadın mı? Ama her zaman 2 seçenek var. 2 seçeneği de denemiş olamazsın."

"Evet 2 seçenek var fakat bir tanesi her zaman uçuk bir seçenek. Asla kimsenin yapmayacağı seçenek. Oyun her zaman aynı bitiyor. Ama oyun bitmiyor."

"Ne?"

"Gerizekalı olduğundan şüpheleniyorum."

"Bak hayır gerizekalı değilim sadece bir oyunun gerçeğe dayanması ve o gerçekliği yaşayan biriyle konuşmak çok garip. Aynı dili konuşmamız daha da garip."

"Anladım."

"Peki ya Jimin? O da oyundaydı?"

Cevap verecekken arkasında ki kapı açıldı. İçeri turuncu saçlı kısa biri girdi. Yüzü gözükmüyordu.

"İşte Jimin..."

God Of The Internet [Jikook&Taegi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin