Sevgili günlük,
Bugün yeni bir sayfaya merhaba diyeceğim. Bu sana son defa yazışım.
Çok korkuyorum. Dışarıdan,insanlardan...
Ama kendimi aşmalıyım. Kendimi sevmeliyim. Değil mi? Kaçıncı defa tükendiğimde sana yazacağım bilmiyorum.
Artık sana yazmayacağım. Çünkü aşık oldum. Ben aşık oldum günlük.
Kahverengi saçları var. İpeksi saçlar... Yumuşak gözüküyorlar. Gözleri çok güzel. Anlamlı ve derin bakıyorlar. Ağlamak istiyorum. Çok güzeller.
Benden küçük olduğuna eminim. Fakat fiziksel olarak daha güçlü.
Banyoda öylece yatarken duydum onun sesini. Bahçe de şarkı söylüyordu. Sesi kalbime dokundu. Yemin ederim.
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Gülümseyerek okumayı bitirdim. Dökülmek üzere olan kağıdı katladım ve çekmeceye geri koydum.
3 yıl önce bugün aşık olmuştum ona. 3 yıl ona ulaşmak için çabalamıştım.
Bilgisayardan uyarı gelince yattığım yataktan kalktım ve bilgisayar başına geçtim.
Oyun oynamak için girmişti büyük ihtimalle. Sadece oyun oynayacaktı.
"Orada mısın?"
Gözlerimi ekrana çevirdim. Kameraya bakıyordu. Sanki beni görüyormuş gibi...
Mikrofonumu açtım ama kameram hala kapalıydı.
"Evet."
Burukça tebessüm etti. "Sen beni görüyorsun ama ben seni göremiyorum. Bu haksızlık."
Gülümsedim. Masada duran maskemi aldım ve taktım. Saçlarımı kapatmak istemiyordum. Saçlarımı görmesini istiyordum. Saçlarımın nasıl koktuğunu hayat edip mutlu olmasını istiyordum.
Kameraya uzandım ve üzerindeki bantları kaldırdım. Sonra da kamerayı açtım.
"Selam."
Yüzündeki buruk tebessümün yeri kocaman bir gülücük aldı. Bu beni mutlu etmişti.
"Teşekkür ederim."
"Sadece senin için."
Dakikalarca ona bakıp iç geçirebilirdim. Saatlerce onu izleyebilirdim.
"Seninle konuşmak için bilgisayara girmem gerekiyor ve bu canımı sıkmaya başladı."
Gülümsedim. "Telefon numaramı bulabileceğini biliyorum Taehyung."
Yüzündeki ifade şaşkınlığa çevrildi. Gülmeye başladı.
"Aman tanrım çok utandım." yüzünü kapattı.
"Ellerin çok güzel."
Bunu dışımdan söylemek istememiştim. Gerçekten. Ellerini yüzünden çekti ve ekranda birkaç saniye bana baktı.
"Sadece senin için..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God Of The Internet [Jikook&Taegi]
Fanfiction"Ben ciddiyim. Sen nesin?" "Ben ne miyim? Ben internetim. Ben internetin tanrısıyım." -The Truth Untold-