Egy héttel később
Sajnos Lia és Daniel nem békültek ki. Nagyon sajnáltam hiszen mind a két személy a legjobb barátom volt de hát így alakult az életük. Szerencsére a testvérem és a szüleim ki békültek miután a tesóm fel ajánlotta hogy megjavíttatja a kocsit.
A mai napom is úgy kezdődőt mind minden egyes napom. Gyerekeket gyorsan el dobtam az oviba majd mentem is dolgozni. Ahol Lia egyből figyelmeztetett, hogy meg ígértem neki, hogy ma el megyek vele bulizni az Ocean nevű klubba. így jóval előbb ott hagytuk a többieket és mentünk el a gyerekeimért és vittük őket át anyumékhoz. Miután sikeresen elbúcsúztam a gyerekektől mentünk is Lia lakására ahol ki csíptük magunkat.
Lia ezt vette fel, amihez én be hullámosítottam a haját és egy barackos sminket készítettem neki.
Ezt pedig nekem választotta ki Lia amihez egy füstős sminket csinált és vörös rúzzsal emelte ki a számat valamint ki vasalta a hajamat.
Mikor készen lettünk hívtunk egy taxit és már indultunk is a klubba. Oda értünk és az volt a szerencsénk hogy már ismert minket a kidobó hiszen sokszor szoktunk itt lazítani. Miután be jutottunk először a pulthoz mentünk ahol én egy vodka narancsot míg a Lia egy Mojitot kért miután meg ittuk az italunkat mentünk is a tánc térre.
Majd egy kis szünetet tartottunk mikor észre vettem, hogy egy asztalnál ott van Max és néhány barátja.
-Jaj ne.........-mondom és kortyolok egyet a bloody marymből
-Mi van -hallom meg barátosném hangját
-Néz a tőlünk balra lévő asztalhoz-mondom neki hiszen ő is ismeri a történetemet
-oh............talán menjünk más hová-kérdezi
-Nem nem menjünk vissza táncolni- ő csak rá bólint erre
Már jó fél órája táncolunk és néha iszunk egy egy koktélt amikor egy idegen kezet érzek meg a derekamon. És el kezdünk együtt táncolni a zene ütemére. Mikor szembe kerülök vele nem hiszem el hogy ő Max. Mivel még nem ittam annyit el akarok menni de ő nem enged hanem a karjai közé zár. Így táncolunk tovább amikor azt érzem, hogy nagyon néz és amikor fel nézek rá ő le csap az ajkaimra. És már csak azt veszem észre hogy húz ki a klubból. Majd egy taxiba ülve valahova tartunk de már annyira el vette a vágy az eszem és hogy újra öt csókolhatom, hogy nem foglalkozom hova hozz.
YOU ARE READING
Újra Találkozás
RomanceHárom évvel ezelőtt éltem meg életem legrosszabb és egyben legjobb napját. Ekkor tudtam meg, hogy akit eddig szeretem el hagy engem majd pedig azt hogy terhes vagyok tőle. Oda menekültem ahova tudtam még ő sem keresne ez pedig a Räikkönen rezidencia...