5

687 15 0
                                    

Mikor reggel tudatosult bennem mi történt. Olyan gyorsan és halkan ahogy tudtam fel öltöztem és el tűntem a lakásból. Amikor haza érkeztem már tudtam, hogy el akarok költözni. Az első gondolatom Németország volt de aztán rá jöttem ott keresne először így gondoltam a hazámba térek vissza a gyerekekkel így gyorsan átöltözés nélkül foglaltam le a jegyeket Finnországba. Miután ezzel végeztem írtam egy levelet Kiminek, hogy lehetne hogy az anyukájánál szállhassak meg mire vissza írta hogy már vár minket. Majd írtam még egy levelet Lianak is, hogy ne aggódjon értem és a gyerekekért de el kell mennem. Még azt is írtam neki, hogy keresni fogom ha már fel készült leszek és egyben jól is. A szüleim már reggel haza hozták a gyerekeket nekik el mondtam mindent így ők támogattak engem mondtam nekik, hogy kérjenek bocsánatot a nevemben Jonastól hogy nem beszéltem vele. Miután a gyerekeket elkészítettem minden ruhánkat gyorsan be dobáltam az öt bőröndünkbe a többi dolgunkat majd a szüleim küldik utánunk ha már találtunk házat. 

Miután a pakolással végeztem gyorsan le fürödtem és tettem fel egy natúr sminket és ezt a ruha együttest vettem fel:

Miután a pakolással végeztem gyorsan le fürödtem és tettem fel egy natúr sminket és ezt a ruha együttest vettem fel:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Valamint mivel Finnországba hideg van ezért még a gyerekeket is át öltöztettem. Ezek közben legalább egy tucat nem fogatott hívás volt már Maxtól. valamint legalább 50 SMS, hogy nem akart ezzel megbántani. 

Mivel idegesített ezért ki is kapcsoltam a mobilom. Miután a laptopomat is sikerült el raknom mivel Kimi fel ajánlotta hogy ki visz minket ezért a Räikkönen családdal indultunk ki de nagy meglepődőstégemre. szinte mindenki itt volt aki számított nekem Sebék, Lia, Daniel nagyon meg hatott, hogy eljöttek ide. Még az öcsém is átjött. Így még is rá kényszerültem hogy mindenkitől elköszönjek de nem baj. Gyorsan elköszöntünk mind annyiuktól és már a reptér felé hajtottunk. 

A be csekkolást még megvárták Kimsterék de utána mondtam nekik hogy menjenek mert még meggondolom magam és itt ragadok Svájcban. 

Három órával később 

Már a reptéren utazunk a két pici egyből be vágta a szunyát. Nem sokára megérkezünk ha jól tudom Rami ki jön elénk a Helsinki reptére és onnan el visz minket Espooba Paulahoz. Mikor le szálltunk a gyerekekkel gyorsan meg kerestük Ramit. 

-Sziasztok- üti meg a fülem idősebb unokatesóm hangja

-Szia-mondom és átölelem - Gyorsan hozom a csomagokat te addig vigyáz légyszi Sofira és Mattira

-OK

Gyorsan össze szedtem az öt bőröndünket. Majd gyorsan be is pakoltunk a kocsiba és már indultunk is a régi Räikkönen rezidencia felé. 

Mikor oda értünk Paula már várt minket de mivel késő estére értünk oda a gyerekeket gyors lefürdetés után ágyba is bújtattuk. Mivel késő volt ezért Ramit nem engedte haza az édesanyja mert féltette az esti vezetéstől ezért ő is maradt. 

Miután én is elkészültem az esti rutinommal még beszélgettünk. Tapintatosan de Paula megkérdezte miért jöttünk én pedig mindent szóról szóra elmondtam neki hiszen úgy tekintek rá mint a második pot mamámra. Majd miután jól ki böktem magam Paula vállán. Mindenki el ment aludni. 

Újra TalálkozásWhere stories live. Discover now