Epilógus

682 20 0
                                    

Tíz évvel később 


Mi is történt velünk mióta megbocsátottam Maxnak. Hát miután megkérte a kezemet összeköltöztünk. Majd egy nagy lakodalom tartás után kiderült hogy újra terhes vagyok így teljes volt az örömünk. Szerencsére a családban mindenki el fogata a kapcsolatunkat. 

Én sikeres étterem tulajdonos vagyok azóta még egy éttermem nyílt Finnországban és Svájcban is. míg életem párja már a harmadik bajnoki címét nyeri. Most már tervezgeti hogy abba hagyja de mindig meggyőzik a gyerekek hogy nem öreg még hozzá. 

Szinte minden nap össze járunk a családdal és a barátokkal vagy hozzánk vagy éppen ahhoz akin a sor van. de persze legtöbbet nálunk mivel nagyon szeretik amikor cukrászkódom. 

Matti elkezdett gokartozni mind az apja nagyon tehetséges is benne. Örülök neki de nagyon féltem őt egy egy pályára lépésekor. De nem mutatom ki felé mert akkor el venném tőle a kedvét mert tudom hogy ha azt mondanám neki nem tetszik ő egyből fel adná értem. 

A kis hercegnőnk most is éppen tánc órán van. Ő az én művészi vonalamat viszi tovább. Imád minden féle tánc típust de leginkább a balettet. 

A legkisebb kisfiam pedig még csak bölcsős de már most látom hogy ő is nagyon érdeklődik az autók iránt.

Lia  és Daniel három évre rá hogy mi össze jöttünk maxszal ki békültek és most várják a közös babájukat.

Újra TalálkozásМесто, где живут истории. Откройте их для себя