Evet sevgili okuyucularım
Alpır'ı sevmeyen, anketi sevenler...
Bu bölüm değişiklik olsun ya şöyle bir karar aldım;
Şimdi Rabiş'le aramızda çokkk büyük kavgalar oldu ama artık dostuz 😁😊. Rabiş kötü biri değil. Sizinde aranızda kavga olay falan olduysa bu bölüm için boşveriyorsunuz. Yada direk barışın bence tanısanız çok iyi biri. Neyse konuya gelelim. Bu sorular cevabı kesin yani belli olan sorular olcak. Seçenek koyacam merak etmeyin 🤗. Şimdi bu soruların hepsini doğru bilen "EN İYİ ANTİ" olcak. Rabiş ne alaka diyeceksiniz xnnxndfn şöyle; Rabia sizin "TELEFON JOKER" hakkınız olacaktır.Ama "TEK BİR SORUDA" bu jokeri kullanabileceksiniz ve tabikide bu ankette cevabı vermeyecek. Çünkü biz uyanıklar yorum cevabına bakıp cevabı görürüz mxmdmdmdmskdm dimi? Bide Rabia'yı sıkıştırıp hepsini söyle falan demeyiniz ndndnd. Cevap sallamak serbest fakat YORUMLARDA SALLADIM FALAN DEMEYİNİZ,RANDOM DA ATMAYINIZ.CİDDİ OLARAK SADECE ŞIKKIN HARFİNİ KOYUNUZ.Rabia'ya yani rabiakule ye özelden mesaj atıyorsunuz ok? Bi kez daha diyorum; DOĞRU CEVABI RABİA'DAN ALDIYSANIZ YORUMLARDA DOĞRUSU O, SALLADIM TUTAR İNŞALLAH VB.DEMEYİNİZ.UNUTMAYIN SİZ BURDAKİ HERKESLE BİR YARIŞ İÇİNDESİNİZ 😈😈😈.
rabiakule
Kendisine çokkk teşekkür ediyorum. Müsait olmayıp cevabı geç görürse diğer sorulara geçin. Cevap verdiği zaman o soruyu cevaplarsınız. Ben yarın tüm soruların cevaplarını açıklayacağım. Herkesin verdiği cevaplarıda açıklayacağım yani şu kadar doğru şu kadar yanlışın var diye. En son kazananı açıklayacağım. Hadi eğlence başlasınnnn YAAA ÇOK HEYECANLIYIZ DİMİİ??? Diğer bölüm kazananı açıklayacağım. Hadi başarılar meleklerim 👇🏻1) Alpır'ın gece yatmadan önce içtiği içecek?
A) Elmalı su
B)Vişne suyu
C) Ispanak suyu
D) Limonlu su2) Alpır'ın en yakın iki arkadaşı?
A) Melis ve Oğuz
B) Yusuf ve Deniz
C) Yusuf ve Melis
D) Deniz ve Oğuz3) Alpır'ın en sevdiği renk?
A) Sarı
B) Mavi
C) Beyaz
D) Yeşil4) Alpır'ın annesi Oya'nın kızlık soyadı?
A) Terzioğlu
B) Ağaoğlu
C) Yamanoğlu
D) Köseoğlu5) Alpır'ın orjinal saç rengi? (Ajansta iken söylenmiştir.)
A) Kumral
B) Koyu kestane
C) Kahverengi
D) Siyah6) Alpır'ın en son konser verdiği avm?
A) Cennet Vadi
B)Marina su Parkı
C) Bloumberg
D) Yeşil Ova Parkı7) Ailesinden kimin boynunda Hristiyan kolyesi bulunan fotoğraflar çıkmış? (Diniyle ilgili hakaret vb. edilmemektedir.)
A) Alisha Erözer
B) Cenk Erözer
C) Abisi Ata
D) Oya Erözer8) Alpır'ın göz rengi? (Ajansta iken kesin bilgidir.)
A) Kehribar
B) Siyah yani kop koyu kahverengi
C) Kahverengi
D) Çok açık kahverengiG0mzeli_Wamp1r_13
IremMolla0
hanks_connor
Sizinde bu yarışmada olmanız lazım dimi? Nxnxnxmd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALPIR ERÖZER ANTİ ANKET VE ARADA ÖZEL BÖLÜMLER
РазноеALPER ERÖZER ANTİ/SEVMEYEN VB. OLANLAR BU ANKETE GELİN :D