1) Lost_Silver10103 in sorusu;
Elpır'ın kezban bir kız arkadaşı olduğunu öğrensen tepkin?
Vay be çocuk demek ki kalp güzelliğine bakıyor derdim.2) Türkiye'de hangi şehirli olmak isterdiniz?
Memnunum ama Muğla yıda isterdim.3) Okulunuzda kermes oluyor ve diyorlarki; bize 20 tl verceksiniz okula ünlü biri getircez diyorlar. Sonra o getirilen kişinin Alpır olduğunu görüyorsunuz. Naparsınız?
Paramı zehir zıkkım ederdim.4) Evleneceğiniz kişinin parası yani maddi durumu da önemli midir?
Ehem ehem yani şimdi evi ve beni geçindirceği için tabiki de önemlidir.5) Alpır çocuk yaşta evlenenlerden olsa tepkiniz?
Kusarım öğk.6) Bayramda topladığınız en yüksek miktar?
8107) Alpır diyelim ki 18 yaşındayken, 14 yaşında biriyle evlenmek istiyor. Ve zorla kaçırıyor. Bu magazine düşüyor. Bu haberi gördüğünüzde naparsınız?
Gebertirim amk kız istemiyor, zorla kaçırıyor. Hatta bizzat Alpır'ı ben arardım. Yazık kıza8) Sigara,alkol vb. içtiklerini ballandıra ballandıra anlatan kişiler hakkında düşünceleriniz?
Tek kelimeyle iticiler. Bunu havalı olmak için yapıyorlar ama hiçte öyle gözükmüyorlar.9) Alpır size gelip, "benim hakkımda düşüncelerin ne?" Diye sorsa naparsınız? Açık açık der misiniz? NXKDMDMDKFNFKJF.
Sana bir türlü ısınamadım. İticisin. Derdim.10) Diğer bölüm 40. Bölüm şerefi özel olcak. Ok?
Ok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALPIR ERÖZER ANTİ ANKET VE ARADA ÖZEL BÖLÜMLER
De TodoALPER ERÖZER ANTİ/SEVMEYEN VB. OLANLAR BU ANKETE GELİN :D